کاشانی: با جریمه کردن بیرانوند مشکلی حل نمی‌شود

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنی که به این باشگاه پرسپولیس می آید باید فرهنگ حضور در جامعه را نیز داشته باشد.

جعفر کاشانی با اشاره به حرکت اخیر بیرانوند نسبت به تماشاگران گفت: باید کار فرهنگی صورت گیرد، این بازیکنان باید بدانند بازیکن چه تیمی هستند، تیم بزرگی که در چشم است و باید مراقب رفتار و کردار و گفتارشان باشند.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا به نظر شما نباید برخورد جدی با چنین حرکت هایی صورت گیرد»، گفت: به نظرم به جای برخورد باید این بازیکنان را ارشاد کرد. من از شما سوالی دارم، آیا با جریمه کار درست می شود و مشکل برطرف می شود؟ باشگاه پرسپولیس باید خودش را بسازد و بالا ببرد.ددانشکده برای باشگاه پرسپولیس درست کرده اند و افزایش سطح فرهنگی بسیار مهم است.

کاشانی تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بر فرهنگ جامعه تاثیر می گذارد پس مشکلاتش هم بزرگ جلوه می کند. بنابراین ما باید ورزش را به بخش خصوصی ببریم که مدیریت بتواند برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشد و بتواند زیر ساخت های باشگاه را بسازد. بازیکنی که به این باشگاه می آید باید بداند این باشگاه چه قدمتی دارد. باید بداند در پرسپولیس چه شخصیتی در جامعه پیدا می کند و ره صدساله را یک شبه طی می کند پس بایستی فرهنگ حضور در جامعه را داشته باشد. صرفا به خاطر خوب بازی کردن نباید زور بگوید بلکه باید جنبه های معنوی را هم در نظر داشته باشد همانطور که ما داشتیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا