۵ محور پیام رهبر انقلاب به سردار سلیمانی +عکس

صدونهمین شماره از نشریه خط حزب‌الله همراه با یادداشتی درباره‌ی مجموعه اقدامات رهبر انقلاب درباره‌ی زلزله‌ی کرمانشاه منتشر شد.

به گزارش خط حزب‌الله، هفته‌ی پیش در نشریه در مطلبی با عنوان «اگر همه با هم باشیم» به حادثه اخیر زلزله‌ی کرمانشاه و توصیه‌ی همیشگی رهبر انقلاب در چنین مواقعی برای چیره شدن بر حوادث و بلایا پرداخت شد، این هفته نیز به دلیل سفر رهبر انقلاب به کرمانشاه، سخن هفته‌ی این شماره با عنوان «در کنار مردم» پرداخته شد. در بخشی از متن چنین می‌خوانیم:

-گزارش هفته‌‌ی این شماره از نشریه نیز با عنوان «بلایِ زلزله، نعمتِ همیاری»، نگاهی است به شکل‌گیری امواج انسانی گسترده برای کمک به هموطنان زلزله‌زده‌ی مناطق غرب کشور.

– یادداشت ویژه‌ی این شماره از خط حزب‌الله نیز به ۵ محور پیام رهبر انقلاب به سردار سلیمانی اختصاص یافته است.

– در بخش پیشنهاد فرهنگی نیز به‌مناسبت سالروز شهادت شهید علی چیت سازیان کتاب «گلستان یازدهم» که خاطرات سرکار خانم زهرا پناهی‌روا همسر این شهید بزرگوار معرفی شده است.

– اتحاد ایران، حزب‌الله و روسیه، در برابر اتحاد آمریکا- اسرائیل، معنای اصلی «امتحان الهی» چیست؟، احکام شرعی ارتباط با نامحرم در فضای مجازی، مردها وقتی کار دارند از خانه و زندگی قهر نکنند، این روحیه در همه جای دنیا نیست، معنای دقیق بسیج و… عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

– صدونهمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح شهید مولوی فیض محمّد حسین‌بُر تقدیم شده ‌است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

نسخه تابلو اعلانات | دریافت “خط حزب‌الله” نسخه‌ی مطالعه (A۴)دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)

۵ محور پیام رهبر انقلاب به سردار سلیمانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا