با کدام ورزش‌ها بدن‌مان خوش‌فرم می‌شود؟

نیازی نیست که برای ورزش و تمرین به باشگاه‌های ورزشی شیک و گرانقیمت بروید و پول گزافی پرداخت کنید. این دو ورزش ساده به تنهایی شما را سالم و خوش فرم نگه می‌دارد. در ادامه این مطلب را به نقل از سایت فوت و فن می‌خوانیم.

 

کدام ورزش‌ها برای خوش فرم ماندن مناسب‌ترند؟

چه هوا آفتابی باشد و چه بارانی، این دو تمرین شما را نا امید نمی‌کنند!

تحقیقات نشان داده است که تمرین و ورزش روانه می‌تواند خلق و خوی شما را بهبود ببخشد، حافظه را تقویت کند و عمرتان را زیاد کند. اما برای بدست آوردن پاداش و مزایای واقعی ورزش، این دو تمرین ساده، ضروری است.

این دو تمرین ساده چه هستند؟

هیچ تجهیزات پیچیده و فانتزی مورد نیاز نیست. طناب زدن و شنا سوئدی (روی زمین) در هر سنی شما را به اوج آمادگی جسمانی می‌رساند. همچنین طبق گفته دانشمندان، این دو تمرین بهترین ورزش‌های ضد پیری محسوب می‌شوند.

چرا شنا و طناب زدن؟

اول از همه، هنگامی که شما به سنی می‌رسید که کاهش وزن بسیار دشوار می‌شود، دیگر تنها تمرین‌های استقامتی کافی نیست. شما همچنین باید قدرت عضلانی خود را نیز بسازید. این دو تمرین ساده می‌توانند به طور همزمان استقامت و قدرت بدنی شما را بهبود بخشند.

علاوه بر این، نه تنها می‌توانید این دو تمرین را در هر آب و هوایی انجام دهید، بلکه دیگر برای تناسب اندام خود نیازی به باشگاه‌های ورزشی گران قیمت ندارید. این به نظر یک بازی برد- برد برای ماست.

شاید این دو تمرین برای تازه کار‌ها مقداری سخت باشد، بنابراین اگر علاقه دارید که این تمرینات را انجام دهید، در بین تمرین مدتی را به استراحت اختصاص دهید یا برخی روز‌ها کمتر به خود فشا بیاورید. این کار به شما کمک می‌کند تا از استفاده بیش از حد از استخوان و ماهیچه‌ها جلوگیری شود. «سرعت خود را کنترل کنید وگرنه او شما را کنترل می‌کند»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا