بیشترین بودجه سال ۹۷ به کدام وزارتخانه رسید؟ +جدول

به گزارش بصیرنیوز، در لایحه پیشنهادی بودجه ۹۷ مجموع بودجه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه هم در بخش اعتبارات هزینه‌ای و هم در بخش تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ۳۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد و ۵۷۰ میلیارد تومان پیشنهاد شده است.

بر این اساس، بودجه پیشنهادی ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هزار و ۷۴۴ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان و بودجه صندوق بازنشستگی کشوری ۳۰ هزار و ۲۳۴ هزار میلیون تومان به مجلس پیشنهاد شده است.

سایر ردیف‌های بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک به اداره و نگهداری مجموعه‌های تفریحی و ورزشی کارگران، صندوق بیمه اجتماعی کشاورازان، روستاییان و عشایر، کمک به موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مهارت و شکل گیری و توانمندسازی تعاونی‌ها در نظر گرفته شده است.

بیشترین بودجه پیشنهادی در بین وزارتخانه‌ها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمترین بودجه به وزارت نفت اختصاص یافته است. از جمله برنامه‌های این وزارتخانه اشتغالزایی، بهبود روابط کار، ساماندهی قرارداد‌های کار، بهبود وضعیت بازنشستگان صندوق فولاد، بهبود وضعیت بازنشستگان تأمین اجتماعی و … است که به درستی انجام نشده است و مشکلات عدیده‌ای در این بخش‌ها داریم.

بودجه سال ۹۷ وزارتخانه‌ها به شرح زیر است:

 بیشترین بودجه سال ۹۷ به کدام وزارتخانه رسید؟ +جدول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا