مدیران شهری از نصب بنر تبریک پرهیز کنند/ کارآفرینی و اشتغال در فریدونکنار جدی گرفته می‌شود

به گزارش بصیرنیوز،  محمدمهدی نصیری در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: از تلاش منفردی که با شرافت در این مدت تلاش خود را برای پیشرفت فریدونکنار به کارگرفته است قدردانی می‌شود.

وی در نخستین دستور خود به مدیران شهری گفت: از نصب هرگونه بنر برای عرض تبریک برای بنده جلوگیری شود و هزینه آن در صورت صلاحدید به کمیته امداد، بهزیستی و کتابخانه عمومی شهرستان واگذار شود.

سرپرست جدید فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اهمیت اقتصادمقاومتی تصریح کرد: کارآفرینی و اشتغال امر مهمی است که باید پیگیری شود چراکه  دولت امید در مقابل ناامیدی، دولت تدبیر در مقابل بی‌عقلی و دولت اعتدال در مقابل افراطی‌گری قرار دارد و در مدیریت جدید این امور جدی گرفته می‌شود.

نصیری با تاکید بر اینکه در هفته آینده مهمان ویژه‌ای از کشور به فریدونکنار سفر می‌کند، خاطرنشان کرد: شهردار، رئیس اداره گردشگری، محیط زیست و شیلات باید نسبت به ثبت میراث معنوی دوما موضوع اکوتوریسم، دانش بومی و نشان ملی جغرافیایی، بازارچه صنایع دستی، توجه به تور پره شاهد و تور انقلاب، آب‌بندان های بزرگ بیشه محله و شیرمحله اقدامات لازم را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا