لزوم بیداری ملت‌های اسلامی نسبت به جنایت در فلسطین

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز جمعه فریدونکنار با اشاره به حادثه کشتی سانچی در هفته گذشته، اظهار کرد: دریادلان کشور عزیزمان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را از دست دادند که بسیار با ارزش است.

وی با بیان اینکه برخی از شایعات پیرامون حادثه کشتی سانچی در فضای مجازی منتشر شده است، افزود: اینکه گفته شد این کشتی در راه کره شمالی بوده قویا از سوی وزارت امور خارجه تکذیب شده است.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به برگزاری اجلاسیه بین‌المجالس در تهران، گفت: مقام معظم رهبری در این اجلاسیه فرمودند “تمام تلاش دشمن در حال حاضر بر این است که فلسطین فراموش شود و موضوعات حاشیه‌ای دیگر پررنگ شود و این در حالی است که فلسطین در راس مسائل جهان اسلام است.”

جلالی خاطرنشان کرد: در فلسطین جنایات زیادی صورت می‌گیرد و همین جنایتکاران دم از حقوق بشر می‌زنند که جای بسی تعجب است و لازم است که ملت های اسلامی بیدار باشند.

‌وی در پایان تصریح کرد: آمریکا با شکست داعش در حال تشکیل لشکر ۳۰ هزار نفری است و ایجاد فتنه جدید در سوریه و همچنین در حال تحقیر کشورهای مختلف است که برخی در داخل باید نسبت به این امور مواضع خود را مشخص کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا