دو هدیه طارمی به علیپور

به گزارش بصیرنیوز،

از زمانی که برانکو روی نیمکت پرسپولیس نشسته، چیزهای زیادی در این باشگاه تغییر کرده است. نتایج، افتخارات، و بازیکنانی که از زمان ورود برانکو، کاملا متفاوت شده‌اند. نیم فصل اول، طارمی و علیپور تنها یادگاری‌های روزی که برانکو روی نیمکت پرسپولیس نشست بودند. البته جلال حسینی و حسین ماهینی قبلا سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند. نوراللهی هم اخیرا، دوباره به پرسپولیس برگشته است.

حضور جلال حسینی، حسین ماهینی و احمد نوراللهی در پرسپولیس نامنظم بوده و آن‌ها در این سال‌ها، بازی در تیم‌های دیگری را هم تجربه کرده‌اند اما با جدایی طارمی، حالا با سابقه‌ترین بازیکنی که به صورت مداوم در پرسپولیس حضور داشته علی علیپور است. علیپور نیم فصل لیگ چهاردهم به پرسپولیس پیوست و هنوز، در این تیم حضور دارد.

عجیب هم نیست که او، بیشترین بازی را در دوران برانکو برای او کرده باشد. علیپور از زمان حضور برانکو، ۱۰۱ بازی برای او بازی کرده و تنها بازیکنی است که بیش از صد بازی را زیر نظر سرمربی کروات سرخپوشان انجام داده است. بازیکنی که بارها به نیمکت منتقل شد، جنگید و حالا در صدر حضور مداوم در پرسپولیس و البته، بهترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا