ماسکی که به‌ صورت معجزه‌آسا چروک صورت را برطرف می‌کند

به گزارش بصیرنیوز،

آیا می‌دانید که با استفاده از قهوه می‌توانید برای خود ماسک بسازید؟ قهوه یکی از ترکیبات اصلی در صنعت لوازم آرایشی- بهداشتی است. بهتر است نگاهی به کرم‌های خود بیندازید در این صورت متوجه خواهید شد که خیلی از آن‌ها حاوی قهوه هستند. قهوه حاوی آنتی اکسیدان‌ها استکه پوست شما را از رادیکال‌های آزاد حفظ می‌کند؛ که همین قضیه از ریسک سرطان جلوگیری می‌کند. این ماسک‌های صورت همچنین به برداشتن سلول‌های مرده پوست کمک می‌کنند. قهوه همچنین دارای خاصیت ضدچروک است و به همین دلیل است که در سالن‌های زیبایی به کرات از ان استفاده می‌شود. در ادامه این مطلب را به نقل از مجله دیده بان می‌خوانید.
ماسک قهوه، داروی معجزه‌گر ضد چروک
*قهوه با نارگیل، قهوه و دارچین و شکر
اولین ماسک ما علاوه بر محکم کردن پوست شما به خاصیت لایه برداری پوست شما نیز کمک می‌کند. کافئین بافت پوست شما را بهبود می‌بخشد. روغن نارگیل سرشار از ویتامین‌ها است و به طور عمیقی پوست را مرطوب می‌کند. شکر نیز خاصیت لایه برداری دارد. دارچین نیز ضدچروک است و ضدباکتری نیز محسوب می‌شود.
دستورالعمل:
نارگیل را حرارت دهید تا کمی گرم شود، اما نسوزد. بقیه مواد را اضافه کنید و خوب با قاشق چوبی مخلوط کنید. روی پوست خود بعد از حمام استفاده کنید ۲۰ دقیقه بگذارید بماند و سپس با آب نیمه گرم بشویید.
قهوه برای پوست حساس
یک قاشق جو دوسر، یک فنجان قهوه، یک فنجان عسل و یک عدد ویتامین e. را با هم مخلوط کرده و در شیشه بریزید. سپس روی صورت و گردن ماساژ دهید چند دقیقه بماند و بعد شست و شو دهید.
صورت با قهوه عسل و ماست
ترکیب این ماسک مواد مرده را از روی سطح پوست بر می‌دارد. قهوه و ماست حاوی آنتی اکسیدان هستند که چروک را رفع کرده و لک‌های قهوه‌ای را بر می‌دارند.
یک قاشق قهوه فوری، یک قاشق عسل ارگانیک و یک قاشق ماست رابا هم مخلوط کرده و روی پوست بگذارید. ۲۰ دقیقه صبر کنید. سپس پوست خود را با آب گرم بشویید. سپس مرطوب کننده استفاده کنید.
قهوه و شکر و عسل و زیتون
شکر لایه بردار پوست است. کافئین جریان خون را در پوست شما زیاد می‌کند. عسل پوست را مرطوب می‌کند و روغن زیتون پوست را صاف کرده و مقادیر زیادی ویتامین برای پوست شما فراهم می‌کند.
بک فنجان قهوه، یک فنجان شکر قهوه‌ای،۲ قاشق عسل، ۳ قاشق روغن زیتون را با هم مخلوط کنید. ماسک باید ضخامت لازم را داشته باشد. ماسک را روی صورت خود استفاده کنید. بگذارید خشک شود سپس با آب گرم یا آب سرد بشویید.
جوش شیرین و قهوه و عسل
این ماسک برای افرادی که دانه‌های سرسیاه هستند مناسب است. جوش شیرین پوست را تمیز می‌کند و روغن اضافه پوست را بر می‌داردو کمک می‌کند پوست شما جمع شود. شکر هم مکمل جوش شیرین برای لایه برداری است.
یک قاشق قهوه، یک قاشق عسل، ۲ قاشق شکر و یک قاشق جوش شیرین را با هم مخلوط کنید. روی گردن و صورت استفاده کنید. بگذارید ۲۰ دقیقه بماند و با حوله داغ یا آب سرد بردارید. پوستتان را خشک کنید و منافذ پوست خود را با ضربه زدن روی آن‌ها ببندید. سپس از مرطوب کننده استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا