اختصاص بیش از ۲ میلیارد تومان تسهیلات برای بسته رونق تولید در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، اسماعیل اسماعیلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: در سال جاری چهار واحد تولیدی از این شهرستان برای بسته رونق تولید در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کردند که از این واحدها سه واحد در حال پیگیری برای تخصیص اعتبار است.

وی با اشاره به اینکه تمامی این واحدهای تولیدی توانستند مصوبه استانی را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: یک واحد تولیدی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات را دریافت کرده و دو واحد دیگر از فریدونکنار با تکمیل مدارک مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار تصریح کرد: درحالی که سه میلیارد و صد میلیون تومان از این شهرستان برای طرح‌های تولیدی تقاقضا داده شده بود اما کارگروه استان برای فریدونکنار مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را تخصیص داده است.

اسماعیلی یادآور شد: در سال گذشته یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان برای بسته رونق تولید فریدونکنار در نظر گرفته شده بود که امسال این مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

وی همچنین با بیان اینکه بافت فریدونکنار بیشتر در زمینه کشاورزی گرایش دارد، گفت: ایجاد شهرک و یا شرکت‌های صنعتی به علت بافت کشاورزی و گرانی زمین در فریدونکنار امکانپذیر نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا