تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، اسماعیل اسماعیلی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز با اشاره به مهم ترین اقدامات اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار در سال ۹۶ اظهارکرد: ۳۳ مورد اجرای گشت مشترک با همکاری سایر ادارات مرتبط، ۸ مورد نظارت بر واحدها و ادارات خدمات‌رسان، ۴ مورد برگزاری جلسه کمیسیون نظارت شهرستان، ۶ مورد برگزاری جلسات کارگروه آرد و نان شهرستان و ۲ هزار و ۴۲۳ مورد ۵  بازرسی از واحدهای تولیدی و صنفی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۳۲ فقره پرونده صنفی و تولیدی به ارزش ریالی ۳۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در فریدونکنار تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار تعداد پرونده های متشکله در زمینه قاچاق کالا را هشت مورد برشمرد و تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق کالا ۳۰۰ میلیون ریال است.

اسماعیلی با اشاره به واحدهای دریافت کننده تسهیلات بسته رونق تولید، یادآور شد: یک واحد تولیدی توانست تسهیلاتی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کند و دو واحد تولیدی به بانک معرفی شدند که ارزش تسهیلات آن‌ها مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۳۰۸ پروانه کسب‌های عادی و ایثارگری برای بازاریان فریدونکناری در سال ۹۶ صادر شده و ۲۶۹ نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا