ثبت‌نام نزدیک به ۳۰۰ نفر متقاضی اشتغال در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز،  سیدشاهین حسینی مسئول نمایندگی تعاون کار و رفاه اجتماعی فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: درطول ۱۱ ماه گذشته تعداد ۲۹۳ نفر متقاضی اشتغال ثبت‌نام کردند که فرصت‌های شغلی ثبت شده ۱۵۸ نفرو تعداد معرفی شده به کار۲۴۷ نفر و تعداد به کارگرفته شده در واحدها ۹۴ نفر هستند.

وی در زمینه مستمری بیمه بیکاری، خاطرنشان کرد: کل ثوری بگیر بیمه بیکاری از ابتدای سال، ۹۵ نفر که در حال حاضر  ۱۵۴ نفرثوری بگیر بیمه بیکاری تحت پوشش داریم و ۱۲۰ نفر به دلیل پایان دوره قطع ارتباط شده‌اند که این اداره توانسته برای ۱۸ نفر اشتغال مجدد بیمه بیکاری را محقق کند.

مسئول نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریدونکنار ادامه داد: تعاد دادخواست ثبت شده در سال ۹۶ به این اداره ۲۲۶ پرونده بوده که ۱۰۶ فقره از پرونده‌ها با حضور نمایندگان دولت و نمایندگان کارگران و کارفرمایان سازش و توافق شده است.

حسینی با اشاره به فعالیت‌های واحد بازرسی گفت: تا بیش از هزار و ۴۰۰  نفر ساعت آموزش ایمنی کارگران و کارفرمایان صورت پذیرفته و ۴۸۰ مورد بازرسی ادواری با حضور کارشناس ایمنی به صورت فردی و گشت ایمنی مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مربوط صورت پذیرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا