ارتقا بیش از ۷۰ درصد جذب سوادآموزان در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، سیدعظیم اسماعیل‌زاده مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده این اداره در زمینه آموزشی اظهار کرد: کسب رتبه اول استان و کشور در نوزدهمین  دوره جشنواره اقدام پژوهی توسط معلمان فریدونکنار و مقام اول استان طی ۶ سال متمادی به تناسب جمعیت فرهنگیان و آثار ارائه شده و جایگاه آموزش و پرورش شهرستان در جذب سوادآموزان از ۱۸ درصد به ۸۹ ارتقا پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: کسب رتبه دوم کشوری در جشنواره دانش‌آموز پژوهنده، راهیابی اثر دانش آموز فریدونکناری به مرحله کشوری هفدهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی(طرح کاشی بازتابشی) و کسب مقام چهارم جشنواره جوان خوارزمی بخشی از عنوان های برتر اداره آموزش و پرورش فریدونکنار در زمینه آموزشی است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: کسب رتبه دوم استان در جشنواره درس پژوهی،  ارتقای آموزش و پرورش فریدونکنار به رتبه هفتم استانی در زمینه کیفیت نتایج امتحانات نهایی، افتتاح آزمایشگاه مرکزی مدارس ابتدایی با نام “آزمایشگاه برهان” و برگزاری اولین جشنواره مجلات رشد در سطح استان از دیگر عنوان‌های برتر اداره آموزش و پرورش فریدونکنار بوده در زمینه آموزشی رخ داده است.

اسماعیل‌زاده درخصوص فعالیت‌های پرورشی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب و اهدای ۶ هزار جلد کتاب رایگان به مدارس در دو مرحله، تشکیل مجمع خیرین سلامت دانش آموزان برای نخستین بار در کشور و  قرارگرفتن در بین ۱۰ شهرستان برتر استان از عناوین و بخشی از فعالیت‌های پرورشی در سال ۹۶ بوده است.

وی افزود: کسب مقام اول استانی گروه همسرایان فرهنگی در جشنواره سرود فرهنگیان استان و راهیابی به مرحله ی کشوری انتخابی از بین ۴۱ گروه در سراسر کشور به‌عنوان ۵ تیم برگزیده فینال، کسب رتبه دوم کشور در جشنواره سرود فرهنگیان، افزایش ۵۰ درصدی کسب رتبه‌های استانی در مسابقات فرهنگی و هنری و افزایش ۸۰ درصدی مشارکت مدارس در مسابقات فرهنگی و هنری از دیگر عناوین پرورشی است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با اشاره به فعالیت‌های عمرانی و رفاهی این اداره یادآور شد: افتتاح آموزشگاه‌های ۶ کلاسه روستاهای بنه‌کنار و نوایی محله، پیگیری  مفاد قانونی شورای آموزش و پرورش و استیفای حقوق آموزش و پرورش در بخش اعتبارات و افزایش ۷۰ برابری سطح درآمدهای آموزش و پرورش از محل ۵ درصد عوارض شهرداری از سال ۹۲ تاکنون از اقدامات بوده که درخصوص فعالیت‌های عمرانی انجام گرفته است.

اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: افتتاح ستاد دائمی اسکان فرهنگیان فریدونکنار و ساختمان کانون بازنشستگان فرهنگی شهرستان و پیگیری امور اسکان فرهنگیان و افزایش رضایتمندی فرهنگیان و افزایش ماندگاری و حضور مسافران در شهرستان برای تکریم بیشتر از دیگر بخش‌های عمرانی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا