اعزام ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان فریدونکناری به اردوی راهیان نور

به گزارش بصیرنیوز، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با بصیرنیوز از اعزام ۱۲۰ دانش‌آموز پسر فریدونکناری به اردوی راهیان نور خبر داد و اظهار کرد: ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان فریدونکنار با ۳ دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد:دانش‌آموزان در این سفر از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندکنار، طلائیه، معراج شهدا و دهلاویه در مدت چهار شبانه روز بازدید می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با بیان اینکه اردوی راهیان نور بهترین فرصت برای حفظ ارزش‌های نظام و ادای دین به شهدا است، تصریح کرد: آشنایی با مفاهیم ارزشی انقلاب اسلامی ایثار، جهاد، شهادت و دوران دفاع مقدس از اهداف اعزام دانش‌آموزان به سرزمین‌های نور است.

اسماعیل‌زاده تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای انقلاب، جوانان مومن و متعهد است که بتوانند مسئولیت‌های خطیر را بر عهده بگیرند.

وی با بیان اینکه راهیان نور یکی از حرکت های موثر فرهنگی برای انتقال مفاهیم انقلابی و دفاع مقدس به نسل های جدید است، یادآور شد:  نسل نوجوان کشور با حضور در سرزمین‌های راهیان نور ضمن خودسازی معنوی با جغرافیای مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس، یادمان‌ها و سیرۀ زندگی شهدای شاخص کشور آشنا می‌شوند.

این مسئول در پایان گفت: سهمیه فریدونکنار در سال جاری ۳۴۰ نفر بوده که این اردو، دومین نوبت اعزام دانش‌آموزان فریدونکناری به اردوی راهیان نور در سال جاری است و یک مرحله اعزام ۱۰۰ نفره دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان پسر و دختر این شهرستان به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا