شهدا برنده قطعی دنیا و آخرت هستند/ اقدامات اخیر اغتشاشگران نتیجه درماندگی دشمنان است

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار در نوزدهمین یادواره شهدای روستای بنه‌کنار فریدونکنار اظهار کرد: شهید، شهادت خود را انتخاب کرده است و برنده قطعی در دنیا و آخرت شهدا هستند.
وی با اشاره به اینکه مدت عمر انسان‌ها در پیش خداوند محفوظ است، خاطرنشان کرد: اگر انسان مدت زمان عمر خود را بداند مسیر زندگی خود را تغییر می‌دهد.
فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه خریدار عمر انسان‌ها دنیا و خدا هستند، تصریح کرد: اگر دنیا خریدار عمر انسان‌ها شود سرمایه‌های دنیایی نصیب او می‌شود که محدوده مکانی و زمانی دارد.
طائب ادامه داد: اگر خداوند جان انسان‌ها را بخرد در قبال آن و بنابر آیات قرآن، بهشت به انسان هدیه می‌کند که البته انسان باید برای برای در اختیار قراردادن عمر خود به خدا متحمل سختی‌های زیادی شود.
وی با اشاره به تفسیر آیه‌ای از قرآن در خصوص زنده بودن شهدا گفت: جسم هیچ شهیدی زنده نیست چراکه برخی از شهدا اصلا جسمی نداشته‌اند بلکه به فرموده خداوند شهدا دارای روزی جدید هستند که می‌توانند اثرگذار باشند.
فرمانده قرارگاه عمار، شهدا را مطیع امر ولی فقیه دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب ما زمینه‌ساز تشکیل حکومت جهانی ولی عصر(عج) است و شهدا با تقدیم جان خود یک گام موثر برای حضور امام زمان برداشتند اما در حال حاضر جهان آماده پذیرفتن این ولی الهی نیست.
طائب با بیان اینکه اقدامات وحشیانه آل‌سعود از یزید بدتر است، تصریح کرد: برای اینکه ظهور امام زمان تسهیل شود باید دست آمریکا، اسرائیل و آل سعود از دنیا کوتاه شود.
وی اظهار کرد: شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس در یک مسیر قرار دارند و در دفاع از امام زمان جان خود را هدیه کردند.
فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه دشمنان ایران از مقابله با این کشور ناتوان هستند، یادآور شد: اقدامات اخیر اغتشاشگران نتیجه درماندگی دشمنان است.

طائب بر لزوم مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و افزود: در حال حاضر مسیر مقاومت بسیار سخت شده است اما ملت ایران باید بداند که این سختی نتیجه بسیار شیرینی دارد و جمهوری اسلامی به چنان قدرتی رسیده است که در گام‌های پایانی پیروزی قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا