آماده‌بودن ۴۰ هزار تخت اقامتی برای اسکان مسافران در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، قربان کریمی‌نسب در گفت‌وگو با بصیرنیوز، با اشاره به وضعیت ساماندهی هتل‌ها و ویلاهای استیجاری در فریدونکنار اظهار کرد: تمامی هتل و متل‌های سطح شهرستان ساماندهی شده است و تا تیرماه امسال برای ۱۱۰ واحد خانه مسافر و ویلاهای استیجاری مجوز صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از تابستان سال جاری تمامی واحدهای استیجاری زیر نظر شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی قرار گرفته و تمامی فعالیت‌ها برعهده بخش خصوصی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدونکنار تصریح کرد: گشت مشترک کمیته نظارت گردشگری با حضور مسئولان فرمانداری، صنعت و معدن، شبکه بهداشت و اماکن نیروی انتظامی در این روزها فعال هستند و برای بهبود وضعیت اماکن گردشگری تلاش می‌کنند.

کریمی‌نسب با بیان آمار تخت‌های موجود برای اسکان مسافران در فریدونکنار، یادآور شد: نزدیک ۴۰ هزار تخت رسمی و غیررسمی در هتل، متل، هتل آپارتمان، آموزش و پرورش، سالن‌های ورزشی و زائرسراهای فریدونکنار آماده اسکان برای مسافران نوروزی است.

وی اقدامات شهرداری فریدونکنار را در راستای جذب گردشگر مفید ارزیابی کرد و گفت: شهردار و اعضای شورای شهر با اقداماتی مناسب در حال زیباسازی چهره شهر فریدونکنار هستند که می‌تواند در جذب گردشگر موثر باشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدونکنار از تشکیل هشت کمیته خدمات‌رسان به مسافران در ایام نوروز خبر داد و ادامه داد: کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد با مسئولیت فرمانداری، کمیته فرهنگی با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد، کمیته امنیتی و ترافیکی با مسئولیت نیروی انتظامی، کمیته تنظیم بازار با مسئولیت اداره صنعت و معدن، کمیته بهداشت و سلامت با مسئولیت شکبه بهداست و کمیته امداد و نجات با مسئولیت هلال احمر برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی تشکیل شده است.

کریمی‌نسب بر لزوم همکاری مسئولان برای اقامت بیشتر مسافران در فریدونکنار تاکید کرد و گفت: از سال گذشته اقامت مسافران در این شهرستان به مدت سه روز شده که امیدواریم با همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی این مدت اقامت در نوروز ۹۷ افزایش پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا