مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان منطقه سه کشور برگزار می‌شود

به گزارش بصیرنیوز، رضا فتحی رئیس هیات بوکس فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز از برگزاری مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان منطقه سه کشور به میزبانی فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات با حضور پنج تیم از استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا قرار بود این مسابقات در سه روز برگزار شود اما امروز از فدراسیون اعلام شد که این مسابقات به مدت دو روز چهارشنبه و پنجشنبه به اتمام رسد.

رئیس هیات بوکس فریدونکنار تصریح کرد: قهرمان این رقابت‌ها به عنوان نماینده منطقه سه در مسابقات کشوری جواز حضور را کسب می‌کند.

فتحی یادآور شد: امیرحسن ثقفی از بوکسورهای فریدونکناری که دارای مقام سوم جوانان آسیا ۲۰۱۷ تایلند بوده، در سنگین وزن تیم منتخب مازندران در این مسابقات حاضر است.

وی با بیان اینکه در این مسابقات رئیس و دبیر فدراسیون بوکس کشور حضور دارند، گفت: تیم‌ها فردا برای قرعه‌کشی در فریدونکنار حضور پیدا می‌کنند و مراسم وزن کشی صبح روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

رئیس هیات بوکس فریدونکنار ادامه داد: مسابقات از عصر روز چهارشنبه در محل سالن ورزشی شهدا به صورت حذفی آغاز شده و فینال این رقابت‌ها در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

فتحی اظهار کرد: این مسابقات در تقویم رسمی فدراسیون قرار داده شده و جوایز این مسابقات از سوی هیات بوکس شهرستان فریدونکنار به تیم‌های برتر اهدا می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا