کاهش ۲۸ درصدی تولد و وفات در فریدونکنار/ بیش از ۳۶ هزار نفر کارت ملی هوشمند دریافت کردند

به گزارش بصیرنیوز، حرمت‌الله قیصری رئیس اداره ثبت احوال فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به وقایع چهارگانه حیاتی در سال ۹۶ اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون تعداد ۸۰۵ تولد در فریدونکنار رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۹۰۲ ولادت بود با کاهش ۱۰٫۷ دهم درصدی رو به رو شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۸۰ وفات در سال ۹۶ در فریدونکنار اتفاق افتاده که این رویداد هم نسبت به سال گذشته که ۳۴۹ مورد بوده با کاهش ۱۸٫۶ دهم درصدی همراه بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال فریدونکنار با بیان آمار ازدواج و طلاق، گفت: در سال ۹۶ تعداد ۳۸۵ ازدواج و ۲۴۸ طلاق در فریدونکنار رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش ۱۰٫۹ دهم درصدی در ازدواج و افزایش ۱۵٫۸ دهم درصدی در طلاق داشته است.

قیصری با اشاره به وضعیت دریافت کارت ملی هوشمند توسط شهروندان فریدونکناری تصریح کرد: جمعیت واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در این شهرستان ۴۲ هزار و ۱۱۲ نفر است که از این تعداد و تا پایان بهمن ماه ۳۶ هزار و ۶۹۷ نفر که حدود ۷۵ درصد از شهروندان هستند این کارت را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مدت ثبت‌نام کارت ملی هوشمند تمدید شده است، افزود: در اسفند ماه حدود ۴ هزار نفر درخواست صدور کارت ملی هوشمند را داده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا