نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار

باید از دستاوردهای دانشمندان ایرانی حفاظت کنیم/ ملت ایران مقتدرانه به کار خود ادامه می دهد

به گزارش بصیر، حجت الاسلام حجت الله نجار فیروزجایی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما،ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: رهبری با بیانات شیوای خود در جمع فرماندهان بسیجی اخطار سختی به اسرائیل دادند و به آنها فهماندند که ایران کشوری نیست که بتوان با آن مقابله کرد و به این کشور حمله نمود.

وی افزود: رهبری با این بیان خود اقتدار ملت ایران را نه تنها به رخ اسرائیل بلکه به رخ جهانیان کشاند و به جهان فهماند که هیچ کشوری نباید نسبت به ایران جسارت کنند و ادعایی داشته باشند، چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پشتوانه مردمی مستحکمی دارد و نسبت به گذشته از لحاظ فیزیکی و امکانات نیز در جایگاه بسیار بالایی قرار داریم.

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار با اشاره به فرموده های رهبری در بحث مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: بنابر فرموده رهبری حق غنی سازی هسته ای مختص به چند کشور خاص نیست و همه دنیا می توانند از این موهبت استفاده کنند، بنابراین هیچ کشور و یا قدرتی حق ندارد ایران را محکوم به داشتن انرژی هسته ای کند و ملت ایران مقتدرانه به کار خود ادامه می دهد و از حق مسلم خود نمی گذرد.

نجار تاکید کرد: آنچه دانشمندان هسته ای ما در تحقیقات خود بدست آموردند چیزی نیست که براحتی آنرا از دست دهیم و با تمام قوا باید در حفظ و پیشرفت آن دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم.

وی ادامه داد: جوانان ما در این چند سال اخیر دست به کارهایی زده اند که دنیا مبهوت مانده است، بنابراین باید از دستاوردهای این جوانان دانشمند حفاظت کنیم تا به هدف اصلی خود برس م.

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار با اشاره به فرموده رهبری که غرب غیر قابل اعتماد است و این مسئله به امروز و دیروز برنمی گردد، خاطرنشان کرد: ما به غرب بی اعتمادیم، آنها گذشته بدی دارند اما نظام این آمادگی را از خود نشان داد که با آنها مذاکره کند و قطعا باید تمام حواسمان را در این مذاکرات جمع نمائیم.

نجار با بیان اینکه با نمهیداتی که مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات دیده اند نسبت به پایان این امر خطیر خوش بین هستیم، اظهار داشت: گروه مذاکره کننده باید بر مبنای منویات رهبری گام بردارد تا آینده خوبی را برای این مذاکرات شاهد باشیم.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا