شهید کشوری به دنبال کارهای نشدنی بود/ دشمن با قرآن روی طاقچه کاری ندارد

شیرین سیلاخوری در دیدار جمعی از دانشجویان و اساتید «محور ۱۳» دافوس، اظهار کرد: نهال اسلام از شهدا پا گرفته است.

وی افزود: ما در مقابل جهانی ایستادیم که مقابل اسلام واقعی می‌ایستند چرا که دشمنان ما با قرآنی که روی طاقچه باشد کاری ندارند بلکه با قرآنی که به آن عمل می‌کنیم مشکل‌ دارند.

همسر شهید کشوری با تأکید بر اینکه شهید کشوری واقعاً به دنبال کارهای نشدنی بود و سوز اسلام، ولایت و عشق امام حسین (ع) داشت، تصریح کرد: این توفیق را داشتند جان بر کف رفتند و همین‌طور که خودشان در یکی از مصاحبه‌های خود گفتند: «به رهبر انقلاب اسلامی و ملت ایران قول خواهم داد تا آخرین‌نفس جلوی دشمن می‌ایستیم.» و این صحبت‌ها را با سوز بیان کردند.

سیلاخوری ادامه داد: شهید کشوری به آرزوی خود رسید چرا که مرگ به سراغ همه ما می‌آید ولی خوشا به حال آنانی که هدفی در زندگی داشتند و به آرزوی خود رسیدند.

وی در پایان گفت: اگر چه ما سختی‌هایی را گذراندیم اما چون به خاطر خدا و اسلام بود، اگر زندگی دوباره‌ای شود جز این راه را انتخاب نمی‌کنیم و این را برای خود توفیق می‌دانیم.

حفظ ارزش‌هایی که شهدا به ارث گذاشتند به عهده شما ارتشیان است

برادر شهید کشوری در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور جمعی از دانشجویان و اساتید دافوس، اظهار کرد: حفظ ارزش‌هایی که شهدا با خون خود برای ما به ارث گذاشتند نگهبانی‌اش با شما ارتشیان عزیز است.

قاسم کشوری ادامه داد: وقتی دوره مأموریتی خود را با دیدار از خانواده شهدا شروع می‌کنید یعنی قیدوبندی در کار است که این کار باعث خوشحالی روح برادران، مادر و پدرم می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: ارتش ما ارتشی مکتبی، ولایی و قدرتمند است که حافظ جان، مال و ناموس مردم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا