آمادگی ۱۲ مسجد فریدونکنار برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف

به گزارش بصیرنیوز، سیداحمد میررمضانی معاون اداره تبلیعات اسلامی فریدونکنار در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: در ایام البیض ماه رجب ۱۲ مسجد شهر و روستای فریدونکنار آماده برگزاری مراسم اعتکاف هستند.

وی خاطرنشان کرد: مساجد جامع، ولیعصر (عج)، امام جعقر صادق (ع)، فاطمه الزهرا (س)، امام حسن مجتبی (ع)، قمر بنی هاشم و مسجد بقیه‌الله در شهر فریدونکنار میزبان معتکفان هستند.

معاون اداره تبلیعات اسلامی فریدونکنار تصریح کرد: همچنین در مساجد امام سجاد (ع) روستای کاردگرمحله، جامع روستای فرم، فاطمیه روستای سوته، ولیعصر (عج) بنه‌کنار و مسجد جامع روستای حیدرکلا مراسم اعتکاف برگزار می‌شود.

میررمضانی با اشاره به اینکه ایام البیض همزمان با ولادت امام علی(ع) از روز سیزدهم تا پانزدهم ماه رجب برگزار می‌شود، یادآور شد: سال گذشته هزار و ۴۰ نفر در شهرستان فریدونکنار معتکف شدند و پیش بینی می‌شود این آمار در امسال افزایش پیدا کند.

وی درخصوص نحوه ثبت‌نام علاقه‌مندان به حضور در این مراسم معنوی گفت: علاقه‌مندان به حضور در مراسم معنوی اعتکاف می‌توانند با حضور در مساجد اعلام شده مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

معاون اداره تبلیعات اسلامی فریدونکنار با بیان این که اعتکاف بالاترین ظرفیت را در تهذیب ایجاد می‌کند، عنوان کرد: در ایام اعتکاف مراسم مختلف از جمله ادعیه ارزشمند مانند صحیفه سجادیه که سفارش مقام معظم رهبری به معتکفین است و همچنین حلقه‌های معرفتی در مباحث اعتقادی، فقهی، اخلاقی و اجتماعی در کنار حسن استفاده از تهجد و نماز برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا