توجه به تولید داخلی موجب رونق اقتصادی در کشور می‌شود/ لزوم تلاش مسئولان برای فراهم کردن بسترهای تولید

به گزارش بصیرنیوز، خیرالله باقرزاده در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: شعار سال ۹۷ به نام حمایت از کالای ایرانی دارای ابعاد زیادی است که تکیه بر توان داخلی و تقویت و توسعه این مهم در اولویت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه دشمنان در زمینه‌های اقتصادی، اگر به معیشت مردم که از تاکیدات مقام معظم رهبری است توجه شود و بحث تولید داخلی جدی گرفته شود موجب رونق اقتصادی در داخل کشور می‌شود.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: اگر مصرف‌کنندگان کالای ایرانی را در سبد خرید خود قرار دهند موجب رونق بازار داخلی می‌شوند که این امر موجب توسعه اقتصادی کشور شده و بخشی از این سود با افزایش اشتغال، به مصرف کنندگان برمی‌گردد و جامعه به آرامش می‌رسد.

باقرزاده با تاکید بر اینکه بیانات رهبری از نگاه کارشناسانه، دلسوزانه و واقع بینانه مطرح می‌شود، افزود: مردم باید با اطمینان خاطر در مسیر مشخص شده از سوی رهبری حرکت کنند تا نقشه‌های دشمن خنثی شده و موجب افزایش کار و رونق اقتصادی شوند.

وی بر لزوم تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و یادآور شد: مسئولان در خط مقدم تلاش برای تحقق شعار سال هستند و باید با باور صحیح در پی اقدامات مناسب باشند چراکه اگر مسئولی نسبت به یک جریان باور درستی نداشته باشد و اقدام شایسته‌ای را انجام ندهد، مردم هم آن موضوع را به صورت جدی دنبال نخواهند کرد.

فرمانده سپاه فریدونکنار افزود: مسئولان باید با جلوگیری از واردات بی‌رویه، بسترهای تولید و عرضه کالا را برای حمایت از کالای ایرانی فراهم کنند.

باقرزاده خاطرنشان کرد: در هر زمینه‌ای که مردم و مسئولان از رهنمودهای رهبری پیروی کردند جمهوری اسلامی به پیروزی‌های زیادی دست پیدا کرد و در حال حاضر هم نیاز است تا با عزم جدی برای نجات آینده کشور در حمایت از کالای ایرانی تلاش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا