اهدای ۳۴ میلیون ریال کمک نقدی به ۲۵ نیازمند فریدونکناری/ خادمان امام رضا(ع) به فریدونکنار سفر می‌کنند

به گزارش بصیرنیوز، مهدی آزادی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در فریدونکنار در نشست خبری با خبرنگاران که عصر امروز در دفتر این نمایندگی برگزار شد، اظهار کرد: در رویکرد جدید آستان قدس و بر اساس منشوری که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند دفاتر نمایندگی در شهرستان‌ها افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ دوم آذر ماه ۹۶ دفتر نمایندگی آستان قدس در فریدونکنار افتتاح شد که واحدهای مختلف به ما ابلاغ شد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در فریدونکنار تصریح کرد: توزیع بیش از ۵۰۰ سبد کالا برای حمایت از محرومان، اعزام ۵ کاروان زائر اولی و نیازمند، توزیع ۲۵ کارت هدیه به مبلغ ۳۴ میلیون ریال به نیازمندان و شناسایی ۱۰۰ خانواده نیازمند برای رفع مشکلات زندگی بخشی از اقدامات انجام شده در یک سال گذشته بوده است.

آزادی با اشاره به اینکه واحد جذب و خادمیاران یکی از واحدهای دیگر این دفتر نمایندگی است، گفت: حدود ۱۰۰ نفر از فریدونکنار که مراحل گزینش ۷۰ نفر از آن‌ها انجام شد و ۲۰ نفر به صورت ثابت از فریدونکنار به عنوان خادمیار در حال شیفت هستند و برای سال ۹۷ می‌توان تا هزار نفر جذب خادمیاری شوند که باید در سایت مربوط به آستان قدس ثبت‌نام شوند.

وی یادآور شد: ۷ میلیون قبض نذورات برای فریدونکنار درنظر گرفته شد که تاکنون مبلغ یک میلیون تومان جمع‌آوری شده و پس از تحویل ۲۵ درصد آن به شهرستان برمی‌گردد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در فریدونکنار اظهار کرد: حدود ۱۰۰ میلیون ریال برای امکانات دفتر نمایندگی در فریدونکنار از سوی خیران جمع آوری شده و به این دفتر اهدا شد.

آزادی با اشاره به تسهیلات و خدمات دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، خاطرنشان کرد: وام بدون بهره سه میلیون تومان برای زوج‌های نیازمند، پرداخت وام بلاعوض به مبلغ ۷۰۰ هزار تومان برای نوعروسان نیازمند، وام بدون بهره برای اشتغالزایی جوانان به مبلغ ۲۰ میلیون تومان و وام ۲۰ میلیون تومانی بلاعوض برای گروه‌هایی که طرح سلامت بهداشتی داشته باشند اعطا می‌شود.

وی با بیان اهداف دفاتر آستان قدس رضوی، عنوان داشت: ترویج فرهنگ رضوی و حمایت از مظلومان از اهداف دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در فریدونکنار با اشاره به برنامه حضور خدام امام رضا(ع) در فریدونکنار یادآور شد: برای نخستین بار خادمان امام رضا(ع) در تاریخ یک مرداد در فریدونکنار حضور پیدا می‌کنند و از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب با غبارروبی گلزار شهدا در تکیه معصوم‌زاده، حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حضور در امامزاده قاسم کاردگرمحله، غبارروبی گلزار شهدا روستای ازباران، عیادت از بیماران بیمارستان امام خمینی(ره)، حضور در ایستگاه صلواتی رو به روی دفتر آستان قدس رضوی و حضور در برنامه جشن زیر سایه خورشید در مسجد امام رضا شهرک شهید رجایی مهمان این شهرستان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا