برگزاری نخستین نمایشگاه عفاف و حجاب »حریم ماه« در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، کریم طالبی مدیر نمایشگاه عفاف و حجاب در فریدونکنار  اظهار کرد: نمایشگاه »حریم ماه« نخستین نمایشگاه پیرامون عفاف و حجاب است که در فریدونکنار با همکاری شهرداری، شورای شهر، سپاه پاسداران و کانون فرهنگی هنری شهید شالیکار مسجد بقیه‌الله در پارک لاله این شهرستان در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: غرفه‌های این نمایشگاه در هشت بخش دایر شده که شامل مباحث حیات طیبه که ارائه پوستر های مفهومی در باب حجاب و پاسخ به شبهه برابری زن و مرد در جامعه را در بر می‌گیرد.

مدیر نمایشگاه عفاف و حجاب در فریدونکنار تصریح کرد: غرفه صدف مطهر که به موضوع حجاب اجباری در جامعه اسلامی پاسخ خواهد داد، فروش ملزومات حجاب و آتلیه حجاب برای بانوان از غرفه‌های این نمایشگاه است.

طالبی افزود: بخش پاسخگویی به شبهات حجاب، بخش مهد کودک و نمایشگاه کتاب که بالغ بر ۱۰۰ عنوان کتاب درباره حجاب تهیه شده در این بخش قرار گرفته است.

وی یادآور شد: هر روز نشست‌های تخصصی با حضور اساتید مطرح استانی از ساعت ۷ الی ۸ عصر در این مکان برگزار می‌شود که با موضوعات کرسی آزاد اندیشی به صورت بحث و گفتمان به مسائل پیرامون حجاب پاسخ داده خواهد شد.

مدیر نمایشگاه عفاف و حجاب در فریدونکنار گفت: متولی اصلی این طرح سپاه ناحیه شهرستان فریدونکنار است و شهرداری و شورای شهر نیز کمک‌های خوبی داشته‌اند و کانون فرهنگی و هنری شهید شالیکار مسجد بقیه‌الله نیز عهده‌دار سهمی از برپایی این نمایشگاه بوده است.

طالبی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت ۸ روز از ۲۱ تیرماه همزمان با روز عفاف و حجاب تا جمعه ۲۸ تیرماه در پارک لاله شهرستان فریدونکنار دایر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا