واگذاری دارایی‌های کشور نشان از عدم تفکر انقلابی است/ کمک به دولت وظیفه همگانی برای رهایی از مشکل

به گزارش بصیرنیوز، علیرضا زاکانی رئیس مجمع عالی بسیج کشور در همایش بصیرتی و کاربردی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فریدونکنار اظهار کرد: جمهوری اسلامی دو ویژگی مهم را که یکی از آنها نشان دادن گوهر دین و دیگری بالا بردن قیمت معنوی و ارزش نهادن به مردم بود را مشخص کرد.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل انقلاب اسلامی پرونده استبداد بسته شد و در حالی که افق راه مشخص بود اما ظرفیت‌ها نامعلوم و راه رسیدن به اهداف نامشخص بود.

نماینده چندین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای نگهبان ابتکار حضرت امام خمینی (ره) بود، تصریح کرد: صیانت از اسلامی بودن و آرای مردم از ویژگی‌های شورای نگهبان است که از ابتدای تشکیل تاکنون با موفقیت توانسته آن‌ها را انجام دهد و خار چشم دشمنان و قوت قلب دوستان شد.

زاکانی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی مردم حق نطردهی و پرسش از مسئولان را دارند، گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف همیشه مورد توجه امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: در حالی که برخی از مسئولان در زمان‌های مختلف در پی ایجاد چالش برای انتخابات بودند اما حضرت امام و مقام معظم رهبری پای کار آرای مردم و انقلاب ایستادند.

رئیس مجمع عالی بسیج کشور، انقلابی ماندن را امری بسیار سخت و دشوار دانست و یادآور شد: برخی از روسای دولت با فاصله گرفتن از تفکر انقلابی مسئولیت‌های اصلی خود را فراموش کرده و نظام را مشکل اصلی کشور معرفی می‌کنند.

زاکانی با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند “جنگ کنونی بسیار سخت‌تر از جنگ هشت ساله است” اظهار کرد: به فرموده رهبری “این انقلاب پیروز می‌شود” و با توجه اینکه انقلاب رشد پیدا کرده، دارای اقتدار است و همین امر موجب شده که دشمنان در حال ضربه زدن به این کشور باشند.

نماینده چندین دوره مجلس شورای اسلامی درباره فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به شرایطی رسیده که باید از تمام ظرفیت آن استفاده شود و فرمان آتش به اختیار برای پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها از سوی رهبر انقلاب صادر شده است.

وی با بیان اینکه وضع موجود اقتصادی کشور نامناسب است خاطرنشان کرد: برخی از عناصر دولتی با توجه به مشکلات اقتصادی در پی تسلیم شدن و واگذاری داشته‌های کشور هستند که این امر نشان از عدم تفکر انقلابی است.

رئیس مجمع عالی بسیج کشور با اشاره به اینکه آمریکا در حالی که به دنبال نظم نوین جهانی بود اما اینک دیگر هیچ هیمنه و ابهتی ندارد تصریح کرد: اگر آمریکا به فاصله دو هزار کیلومتری کشور ما یک ناو قرار دهد در معرض موشک های ما قرار خواهد داشت و برخی از افرادی که به دنبال آمریکا هستند باید بدانند که این کشور دیگر قدرتی ندارد.

نماینده چندین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توانمندی جمهوری اسلامی بسیار بالا است اما نادانی برخی افراد داخلی در حال ضربه زدن به این کشور است.

زاکانی با انتقاد از سیاست‌های اقتصادی دولت، گفت: در حالی که یک میلیون و ۶۹۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد اما دولت در اقدامی عجیب برای مهار نقدینگی ۶۰ تن سکه به ارزش ۱۱ هزار میلیارد فروخته که راه نامناسبی بوده است.

وی با بیان اینکه اگر دولت قبول کند همه وظیفه دارند که به آن‌ها کمک کنند خاطرنشان کرد: سرکوب زدن به دولت در این برهه از زمان راه مناسبی نیست و باید با عزت و اتحاد به دولت کمک کرد.

رئیس مجمع عالی بسیج کشور با تاکید بر اینکه در حال حاضر بزرگترین دشمن در داخل کشور وجود دارد گفت: ناتوانی و نخواستن مهمترین دشمن کشور است که برخی از افراد و مسئولان به دنبال آن هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا