تکذیب شایعه تعطیل شدن مدرسه نمونه دولتی در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، سیدعظیم اسماعیل‌زاده مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز با تکذیب شایعه تعطیلی مدرسه نمونه دولتی این شهرستان اظهار کرد: مدرسه نمونه دولتی فریدونکنار یکی از ۱۳ مدرسه نمونه دولتی استان مازندران است که ابقا شده و در حال ثبت‌نام دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان جدیدالورود در مدرسه نمونه دولتی بر اساس عملکرد سال قبل است، خاطرنشان کرد: برای ثبت‌نام سال جدید دانش‌آموزان مدرسه نمونه دولتی آزمون برگزار نمی‌شود و نمرات دروس سال پنجم و ششم ابتدایی ملاک ثبت‌نام است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: تمامی دروس سال پنجم و ششم ابتدایی دانش‌آموزان برای ثبت‌نام و ورود به مدرسه نمونه دولتی باید خیلی خوب یا اگر به حد نصاب نرسیدند باید یک درس در این دو پایه دارای نمره خوب باشد.

اسماعیل‌زاده افزود: اگر چنانچه تقاضا و داوطلبان برای ثبت‌نام زیاد باشند در ابتدا نمرات دروس و در صورت یکسان بودن نمرات دانش‌آموزان، افرادی را که بهترین عملکرد را در زمینه آموزشی و پرورشی مانند حضور و دارا بودن رتبه شهرستانی و استانی در طرح جابرابن‌حیان یا مسابقات اذان، نماز، سرود، قرآن، مسابقات عقیدتی، فرهنگی، نمایش و ورزشی داشته باشند از امتیازات بیشتری برخوردار شده و ثبت‌نام می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه هیچ معلمی از سوی اداره آموزش و پرورش به مدارس هیات امنایی و غیرانتفاعی تزریق نمی‌شود، گفت: هر معلمی که علاقه‌مند به حضور و فعالیت در مدارس غیردولتی است می‌تواند علاوه بر تدریس ۲۴ ساعته در مدارس دولتی و در ساعت غیرموظفی در مدارس غیردولتی حضور پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار یادآور شد: مدرسه متوسطه اول پسران ازباران فریدونکنار به عنوان مدرسه نمونه دولتی شهرستان به کار خود ادامه می‌دهد.

اسماعیل‌زاده از افتتاح مدرسه کار و دانش این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: مدرسه کار و دانش ساحلی واقع در خیابان ۲۴ متری که از سال ۸۵ کلنگ آن به زمین زده شد در سال جاری با ۷۰۰ میلیون تومان بودجه به بهره‌برداری می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا