بی‌تدبیری افراد نادان موجب دلار ۹ هزار تومانی شد/ ملت ایران به احترام رهبری سکوت کردند

به گزارش بصیرنیوز، آیت‌الله سیدرحیم توکل عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم هفتمین روز درگذشت مادر شهیدان یزدانخواه که در مسجد امام سجاد(ع) فریدونکنار برگزار شد اظهار کرد: نورانیت باطنی می‌تواند موجب تعالی افراد شود و اگر باطن انسان‌ها دارای نورانیت نباشد به درجه تعالی دست پیدا نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از دست دادن پنج نفر از یک خانواده کار آسانی نیست، گفت: حاجیه خانم ثمنی مادر شهیدان یزدانخواه با اینکه چهار فرزند و همسر خود را از دست داد اما به خداوند اعتراض نکرد و شکوه‌ای نداشت که نشان دهنده نورانیت باطن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در حالی که افرادی مانند شهیدان یزدانخواه جان خود را در راه این انقلاب تثار کردند اما برخی‌ها هر غلطی خواستند در این مملکت انجام داده‌اند و به فکر مردم و اقتصاد این کشور نیستند.

توکل با اشاره به برکناری رئیس بانک مرکزی، تصریح کرد: در حالی که این فرد به وضعیت اقتصادی کشور گند زده بود اما بدون هیچ حسابرسی و به راحتی کنارگذاشته می‌شود و فرد دیگری جایگزین شد و به همین سادگی خائنان در این کشور خیانت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امضای سند ۲۰۳۰ خیانت به کشور بود، تاکید کرد: افرادی با امضای سند ۲۰۳۰ زمینه فحشا را برای کودکان فراهم کرده بودند.

استاد حوزه علمیه افزود: برخی مسئولان با امضای این سند حیا، عفت، استقامت، مردانگی و حجاب را تلاش دارند که از کودکان ما بگیرند و این واژه‌ها را از ذهن این کودکان دور کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بی‌تدبیری افراد نادان موجب شد که یک دلار مساوی ۹ هزار تومان پول کشور ما شود و این در حالی است که کشورهای همسایه که نجات یافته ایران هستند ارزش پول آنها بیش از کشور ما است.

وی با انتقاد از وضعیت حجاب در ایام تابستان گفت: متاسفانه در این روزها دیده شده که هر کس با هر شکلی که دلش می‌خواهد در جامعه ظاهر می‌شود و همین امر موجب ناهنجاری‌های اجتماعی است.

توکل ادامه داد: در حالی که بسیاری از جوانان بابت نداشتن شغل و مسکن توانایی ازدواج را ندارند و در دوره اوج شهوت جوانی قرار دارند اما برخی از بانوان با عدم پوشش مناسب در خیابان‌ها ظاهر می‌شوند که موجب فساد را فراهم می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سند fatf ذلت بار و خفت بار است، اظهار کرد: عدم کمک به تروریسم و از بین بردن آن بسیار حرف زیبایی است اما طراحان این سند سپاه پاسداران و حزب‌الله را گروه‌های تروریستی می‌دانند که مسئولان ما باید با هوشیاری از اجرای این سند خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با این همه سختی سکوت پیشه کرده‌اند و این سکوت به خاطر رهبری است چراکه رهبر انقلاب توصیه به آرامش کرده‌اند و مردم این کشور به فرمان رهبر زبان به کام گرفته‌اند.

توکل خواستار توجه به مسائل دینی از سوی استاندار مازندران شد و تصریح کرد: از استاندار مازندران می‌خواهیم تا در حد توان به مسائل دینی و اقتصادی اهمیت ویژه‌ای دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا