اختلاف روستاهای بخش دهفری موجب بلاتکلیفی شهر آستانه‌نو فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی چالش‌های بخش دهفری که در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جلسات هم‌اندیشی برای برطرف کردن مشکلات بسیار خوب و مفید است و صمیمت و رفاقت باید بین مسئولان روستایی تقویت شود و این جلسات باید دارای خروجی مناسبی باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی آب‌بندان‌های فریدونکنار آبگیری می‌شود و در حال پیگیری برای بتون کردن دیواره‌ها هستیم.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وام درصد پایین و حمایت دولت برای احصا آب‌بندان درنظر گرفته شده و البته خودیاری اهالی روستا هم برای این امر ضروری است.

نانواکناری با اشاره به اینکه فریدونکنار درخصوص قیر رایگان از شهرهایی مانند بابل بیشتر دریافت کرده است، گفت: ۳۰ هزار میلیارد تومان به اندازه ۴ میلیون تن بودجه برای قیر رایگان درنظر گرفته شد اما با وجود تحریم، مشکلاتی برای دریافت ایجاد شد.

وی با بیان اینکه اختلاف بین روستاها موجب بلاتکلیفی شهر آستانه‌نو شده است، یادآور شد: اگر روستاهای بخش دهفری با هم موافقت کنند شهر آستانه نو از فردا ابلاغ می‌شود.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سالن‌های ورزشی  کاردگرمحله، فرم و شیرا با وعده مدیرکل ورزش و جوانان تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد و به احتمال زیاد با حضور وزیر ورزش در هفته دولت یا دهه فجر افتتاح می‌شود.

نانواکناری خاطرنشان کرد: مشکل برق در تمامی نقاط کشور وجود دارد و خوشبختانه مشکل فریدونکنار در دو هفته گذشته برظرف شد.

وی تاکید کرد: کشاورزان باید در کشت دوم از استفاده چاه‌ها خودداری کنند چراکه اگر یک سال زمین‌های کشاورزی شور شود به مدت ۱۰ سال باید این زمین ها را رها کنند.

این مسئول ادامه داد: در حالی که مازندران از ظرفیت های زیادی برخوردار است باید بسیج همگانی درخصوص ایجاد فضای سبز فراهم شود و این نیاز به بودجه زیادی ندارد.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: زباله از موضوعاتی است که در بابلسر و فریدونکنار به صورت عمده وجود دارد و در حال پیگیری برای رفع مشکل هستیم.

مهدی نصیری فرماندار فریدونکنار در این جلسه اظهار کرد: این جلسات باید به صورت فصلی برگزار شود و دهیاران هر مسئول را برای طرح مشکلات خود نیاز دارند ما می آوریم.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش بخشدار دهفری اتفاقات خوبی در حال انجام است که برگزاری کمیته های برنامه ریزی در مرداد ماه یکی از این اتفاقات خوب است.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: با توجه به اینکه سیم های فرسوده بسیاری بر روی خطوط برق در فریدونکنار وجود دارد، با پیگیری های انجام شده قرار است سیم های کامپوزیبت برای جریان برق وصل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا