بسیاری از اتفاقات دفاع مقدس هنوز ناگفته است/ اتحاد و همدلی موجب هموار شدن مسیر پیشرفت

به گزارش بصیرنیوز، سردار حسین کاجی مسئول عملیات لشگر علی ‌ابن‌ ابیطالب در زمان دفاع مقدس در همایش رزمندگان فریدونکنار که در مسجد امام سجاد (ع) روستای کاردگرمحله برگزار شد اظهار کرد: منطقه فریدونکنار تنها نقطه ای از کشور است که هفته ایثار و شهادت را برگزار می‌کند و یادگاران دفاع مقدس پای این کار هستند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا برای جاماندگان از جنگ و شهادت خاطره انگیز است، خاطرنشان کرد: یادواره شهدا برای دل‌های بیقراری است که ما داریم.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه بسیاری از اتفاقات جنگ هنوز بیان نشده است، تصریح کرد: بیش از دو هزار بار دشمن قبل از دفاع مقدس به کشور ما حمله کرده است.

کاجی با اشاره به اینکه هنوز ما درک درستی از جایگاه شهدا پیدا نکرده‌ایم، گفت: شهدا به فرموده خدا زنده و ناظر اعمال ما هستند.

مسئول سابق عملیات لشگر علی ابن ابیطالب یادآور شد: امروز قدرت ایران به حدی رسیده است که در نزدیکی‌های مرز اسرائیل یادواره شهدا برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی هر دهه در حال پیشرفت است اظهار کرد: در دهه ۶۰ ما راهی جبهه بودیم، در دهه ۷۰ راهیان نور را تشکیل دادیم در دهه ۸۰ راهی کربلا شدیم و اینک در دهه ۹۰ راهی قدس هستیم که این نشان دهنده پیشرفت و قدرت جمهوری اسلامی است.

کاجی با بیان اینکه افراد زیادی پای انقلاب ایستاده‌اند تا به این نقطه رسیده است، خاطرنشان کرد: مادرانی بوده‌اند که پای انقلاب اسلامی فرزندانش را مقابل چشمانشان از دست داده‌اند.

این روای دفاع مقدس با اشاره به اینکه  شهدا کارشان را انجام داده‌اند و ما جامانده‌ایم گفت: بنابر پیش‌بینی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت قرار دارد و این به برکت شهدایی است که در کشور وجود دارد و ما باید با همدلی و اتحاد مسیر پیشرفت را هموار کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا