موج واکنش ها و انزجار مردم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به حمله تروریستی در اهواز +توئیت ها و مطالب برتر

به گزارش بصیرنیوز، روز ۳۱ شهریور ماه، در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، بعد از ۳۰ دقیقه از شروع مراسم، ۴ تروریست مسلح از پارک پشت جایگاه، مردم و نیروهای در حال رژه را به رگبار بستند که متاسفانه چند تن از هموطنان، از جمله چند تن از نیروهای ارتش و سپاه به شهادت رسیده و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

این حادثه تا کنون ۲۵ شهید و حدود ۵۰ نفر زخمی داشته است که در میان شهدا نام طاها اقدامی کودک ۴ ساله نیز به چشم می خورد؛ طاها پسری بود که تصویر زخمی او روی دست یک نظامی در اولین ساعات پس از این حادثه تروریستی دست به دست شد.

تصاویر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که کودکی چهار ساله مجروح در دستان یک سرباز در حال انتقال به بیمارستان است و اکنون خبر رسیده که این کودک به شهادت رسید.

پدر این کودک گفته است که پسرم را جلوی چشمم کشتند. او قرار بود سال دیگر به مهد کودک برود. سعدالله اقدامی شاهد و مجروح حادثه که در بیمارستان بستری بود گفت: پسر و همسرم که نظاره گر رژه بودند در این حادثه تیر خوردند؛ پسرم را جلوی چشمم کشتند و همسرم اکنون در اتاق عمل است.

طی ۲۴ ساعت گذشته هشتگ #طاها_اقدامی به ترند اول توییتر تبدیل شد و کاربران فضای مجازی با انتشار عکس هایی از این کودک ۴ ساله انزجار خود را از اقدام تروریست های الاحوازی اعلام کردند.

سیدمرتضی رضویان با انتشار عکسی از طاها اقدامی در توئیتی نوشته است: تیری که دیروز به طاها زدند امروز به قلب همه ایرانیان نشست و دشمنان این کشور بدانند چنان انتقام میگیریم که برای همیشه در خاطرشان بماند.

سمانه سراج یکی دیگر از کاربران فضای مجازی است که نوشته است: طاها جان قطعا و به یقین مقصد بعدی آتش بصره و گلوله های اهواز در خیابان های ریاض و جده است.

نفیسه باباجانیان یکی دیگر از فعالان فضای مجازی با انتشار عکسی از پیکر بی جان طاها اقدامی در توئیتی نوشت: دشمن دشمن است چه در سوریه و در شام چه در عراق و کربلا و حال در ایران و اهواز.

سید محمدحسین میرصادقی از دیگر کاربران فضای مجازی است که در توئیتی نوشت: ما مردم جنگیم. طاها جان انتقامت را می گیریم.

طاها اقدامی یکی از شهدای این حادثه تروریستی بود که بار دیگر ثابت کرد گروه های تروریستی دشمنی اصلی شان بامردم بوده و کشتار بی رحمانه مردم برای آنها اولویت است؛ خون شهدای اهواز بار دیگر ثابت کرد که تا زمانی که مقتدای مردم امام حسین است هیچگاه ارزش های دینی و اسلامی کمرنگ نخواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا