بی‌تفاوتی مسئولان ادارات فریدونکنار نسبت به مصوبات

به گزارش بصیرنیوز، ولی الله نانواکناری نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در چهارمین جلسه شورای اداری فریدونکنار اظهار کرد: ما در شرایط بسیار سخت اقتصادی امنیتی و جنگ روانی هستیم و این سه موضوع در دستور کار دشمنان جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در جنگ روانی دشمن به‌کارگیری می‌شود و همین امر عامل پیروزی در دفاع مقدس بود از بین بردن روحیه شهادت طلبی و رزم است.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس تصریح کرد: یکی از راه‌های موثر در تقویت روحیه رزم و شهادت طلبی این است که یادواره شهدا و راهیان نور باید با جدیت دنبال شود که می تواند در مقابل توطئه های دشمن بسیار تاثیرگذار باشد.

نانواکناری با اشاره به اینکه دشمنان در زمینه های مختلف از منابع مالی بیشری برخوردار هستند گفت: اعتماد مردم به مسئولین و روحیه رزم و شهادت طلبی در جمهوری اسلامی موجب شد تا کشوری نتواند نگاه چپ به کشور ما داشته باشد.

وی بر لزوم تکریم مردم توسط مسئولان تاکید کرد و افزود: بی اعتمادی مردم به مسئولین بسیار خطرناک است و مسئولان همیشه باید در پی تکریم ارباب رجوع باشند.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در فریدونکنار وجود دارد کم‌کاری نسبت به پیگیری مصوبات جلسات یا دستورهای ابلاغی است که جا دارد از رئیس اداره بیمه سلامت تشکر کنیم چراکه پیگیر امورات هستند و همچنین از برخی مسئولان نسبت به بی تفاوتی این موضوع گلایه داریم.

نانواکناری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پایه اقتصادی شهرستان کشاورزی است باید اقداماتی صورت گیرد تا مشکلات اساسی مردم در این زمینه برطرف شود.

وی تصریح کرد: طبق رایزنی‌های صورت گرفته باید در سه سال آینده تمامی آب بندان‌های شهرستان فریدونکنار لایروبی شود چراکه این امر از موثرترین راه تامین کمبود آب کشاورزان است.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر ادامه داد: در حالی که اهدای زمین و کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر سال گذشته انجام گرفت اما هنوز اتفاق خاصی برای راه اندازی ساختمان آن انجام نگرفته که باید پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.

نانواکناری یکی دیگر از محورهای اقتصادی فریدونکنار را صنعت توریسم دانست و عنوان کرد: در ساخت هتل‌ها و مهمانسراها تحولی خوبی صورت گرفت اما باید ظرفیت مهمانسراها برای جذب بیشتر گردشگر افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: در بودجه سال ۹۸ تمامی پروژه‌های نیمه کاره درنظر گرفته شد که بیمارستان شهیدبصیر، فاضلاب شهری و انتقال آب شرب از جمله این موارد است که در جدول بودجه لحاظ شد.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس یادآور شد: در جلسه بعدی مصوبات باید قرائت شود تا ببینیم وضعیت مسئولان ادارات فریدونکنار به چه صورت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا