هزینه سه میلیارد تومانی برای اجرایی شدن پروژه خیابان بهشتی/ اتفاقات خوبی برای فریدونکنار در راه است

به گزارش بصیرنیوز،  مراسم افتتاح پروژه عمرانی تعریض و روکش آسفالت و احداث بلوار خیابان شهید بهشتی، کلنگ زنی و افتتاح پروژه ساختمان اداری تجاری و پارکینگ طبقاتی، افتتاح پروژه زمین تنیس، بازدید از خیابان ۲۴ متری جنب بیمارستان امام خمینی (ره) و افتتاح از تکمیل اجرای ساختمان شهرداری با حضور ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس، محمدمهدی نصیری فرماندار، حمید بخشی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین شهری برگزار شد.

حمید بخشی شهردار فریدونکنار در این آئین اظهار کرد: در پروژه احداث بلوار خیابان شهید بهشتی مهمترین اقدامات صورت گرفته و فقط کارهای کوچکی مانده که آن هم تا شب عید اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه از استقرار دو پل، تملک‌ها، اگوگذاری، تاسیسات و روشنایی، فضای سبز و بلوار، آسفالت، زیرسازی و روکش نزدیک به سه میلیارد تومان هزینه شده است و همچنین شورای شهر هم در نظر دارد تا با تمهیداتی این پل امتداد داده شود.

شهردار فریدونکنار با اشاره به اجرای پروژه دیواره حائل، گفت: این دیواره ۱۶۲ متر طول و ۳ متر ارتفاع دارد که فاز نخست آن با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد و فاز دوم آن به محض کاهش آب با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان انجام می‌گیرد که جای قدردانی دارد از نماینده مجلس و فرماندار که ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دولتی برای این پروژه اختصاص دادند و تا ۴۰۰ متر افزایش پیدا می‌کند.

بخشی یادآور شد: قرارداد پروژه روکش آسفالت از میدان ماهی تا پل شهید بهشی با پیمانکار منعقد شده و به همین زودی اجرایی می‌شود.

وی درخصوص پروژه ساختمان اداری، تجاری و پارکینگ طبقاتی شهرداری اظهار کرد: این پروژه با هزار و ۳۰۰ متر مساحت در ۶ طبقه و یک طبقه زیرزمین با بیش از ۱۰۰ پارکینگ طراحی شده و هدف اصلی آن تامین پارکینگ قسمت مرکزی شهر است.

شهردار فریدونکنار خاطرنشان کرد: در دو طبقه نخست به عنوان پاساژ و مکان‌های تجاری طراحی شده، همچنین در طبقه سه و چهار هم پارکینگ درنظر گرفته شده و در طبقات فوقانی ساختمان‌های اداری و فرهنگی مانند سینما، آمفی تئاتر و غیره اجرا می‌شود.

بخشی تصریح کرد: در اواسط اریبهشت ماه سال آینده عملیات گودبرداری آغاز می‌شود و برای اجرایی شدن پارکینگ سه میلیارد تومان در اختیار ما است که می‌توانیم از این منابع استفاده کنیم.

وی با اشاره به احداث پروژه زمین چمن مصنوعی جزیره گفت: این پروژه به طول ۳۲ در عرض ۲۲ متر است که با زیرساخت تقریبی آماده احداث است و امیدواریم که روز ۹ اردیبهشت سال آینده که مصادف است با روز شوراها به بهره‌برداری برسد.

شهردار فریدونکنار ادامه داد: زمین چمن مصنوعی نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان هزینه دارد که در بودجه ۹۸ دیده شده و شرایط برای انجام این پروژه پیش‌بینی شده است.

این مسئول همچنین در توضیح پروژه زمین تنیس خاکی گفت: این پروژه با مبلغ ۱۷۵ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است و بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته شد.

بخشی در حاشیه بازدید از خیابان ۲۴ متری کنار بیمارستان امام فریدونکنار عنوان داشت: اقدامات فنی و زیرساختی و شبکه‌های دفع آب‌های سطحی این خیابان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این خیابان قابلیت عبور را دارد، یادآور شد: با پیش‌بینی صورت گرفته در بودجه سال ۹۸ آسفالت این خیابان انجام می‌گیرد و به عنوان یک کندرو و شبکه اصلی مرتبط می‌شود.

شهردار فریدونکنار در افتتاح طبقه‌های فوقانی ساختمان شهرداری اظهار کرد: در دوره‌های قبلی شهرداری طبقه های همکف، اول و دوم این ساختمان به بهره‌برداری رسید اما سه طبقه فوقانی این ساختمان فقط دیوارچینی شده بود که در حال حاضر قابل استفاده است.

بخشی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ اتفاقات خوبی برای فریدونکنار در راه است، خاطرنشان کرد: اتمام پارک تخصصی کودکان، تکمیل کندروهای شمالی و جنوبی ورودی شهر،  جانمایی میدان ورودی شهر از سمت خزرشهر، استقرار میدان پس از فرزادشهر از جمله مواردی است که امیدواریم بتوانیم با همکاری دستگاه‌های مربوطه تا پایان سال آینده شاهد آن باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا