فرماندار فریدونکنار:

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال از سفر رئیس جمهور به فریدونکنار/فریدونکنار در عدم رد صلاحیت‌ها رتبه نخست را کسب کرد

بصیر، حسین منفردی در جشن علمدار در سالن ورزشی نیمه کاره روستای کاردگرمحله این شهرستان، اظهار کرد: در فریدونکنار برای نخستین بار در تاریخ، بیش از ۵۰ کیلومتر لایروبی انهار صورت گرفته تا با تولید برنج و محصولات کشاورزی، اقتصاد این منطقه بهتر شود.
وی با اشاره به اینکه طرح یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی در فریدونکنار در حال اجرا است، تصریح کرد: پس از انقلاب ۷۵۰ هکتار زمین کشاورزی در کشور یکپارچه شد که این میزان در دولت تدبیر و امید ۳۵۰ هکتار است.
فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه برندسازی و شناسنامه‌دار شدن اراضی کشاورزی در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: در فاز نخست، توزیع‌کننده‌ها و بسته‌بندی‌کننده‌ها مورد حمایت قرار می‌گیرند و در فاز بعدی به هر کشاورز و زمین شناسنامه می‌دهند.
منفردی افزود: برندسازی برنج موجب جلوگیری از سوء استفاده احتمالی از این محصول و رقابت سالم در میان کشاورزان استان مازندران می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ۳۰ میلیارد ریال از سفر دور دوم رئیس جمهور به فریدونکنار تخصیص داده شد، گفت: بیش از ۵۰ میلیارد ریال بودجه به امر نوسازی و تجهیزات کشاورزی و شالیزاری در فریدونکنار تخصیص داده شد.
فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه برای نخستین بار در کشور، برنج در دولت تدبیر و امید بیش از نرخ تورم از سوی کشاورز به فروش رسید، اظهار کرد: کشاورزان از این پس ارزش افزوده و مالیات پرداخت نمی‌کند.
منفردی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تعامل و همکاران میان مسئولان در فریدونکنار بسیار مناسب است، گفت: تلاش شد تا در فریدونکنار فردی با نگاه سیاسی و سلیقه‌های شخصی رد صلاحیت نشود.
وی افزود: فریدونکنار رتبه نخست استان مازندران در عدم رد صلاحیت‌ها را به دست آورد.
فرماندار فریدونکنار در پایان خاطرنشان کرد: مردم این منطقه از نماینده مجلس می‌خواهند شهر شدن آستانه نو را پیگیری کند که امیدواریم این خواسته آنها تحقق یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا