برنامه مهاجم تراکتور برای خداحافظی

لوسیانو ادینیو مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی درباره از دست دادن رتبه دوم این تیم در هفته ما قبل آخر لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: ما بازی خوبی ارائه دادیم اما شانس با ما یار نبود. سپاهان نیز بازی خوبی به نمایش گذاشت و توانست ما را شکست دهد.

وی ادامه داد: به امید خدا پنجشنبه نفت تهران را شکست می‌دهیم و با شکست استقلال مقابل سپاهان، نایب قهرمان لیگ برتر می‌شویم. پس از آن نیز نفت را در فینال جام حذفی شکست می‌دهیم تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی را قطعی کنیم.

مهاجم برزیلی تراکتورسازی درباره تمدید قرارداد با این تیم برای فصل آینده تصریح کرد: این فصل، فصل آخر من در تراکتورسازی خواهد بود. فصل بعد به برزیل می‌روم و یک فصل نیز در کشورم توپ می‌روم و پس از آن از فوتبال خداحافظی می‌کنم و به استراحت می‌پردازم. بحث جدایی من از تراکتورسازی به خاطر مسائل مالی نیست بلکه تصمیم گرفتم سال آخر فوتبالم را در کشورم  بازی کنم.

وی درباره مربی‌گری اظهار کرد: اکنون به این موضوع فکر نمی‌کنم ولی ۵-۶ سال دیگر شاید این کار را انجام دهم. دوست دارم در ایران نیز مربی‌گری کنم و هدایت یکی از تیم‌های خوب ایرانی را بر عهده بگیرم اما ابتدا باید این حرفه را در کشورمان آغاز کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا