افکار عمومی دنیا علیه رژیم صهیونیستی شده است/ طرح معامله قرن سرانجامی ندارد

به گزارش بصیرنیوز، سیدامیر سادات کرمی در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس در واقع برای این است که مقابله‌ای باشد برای جنایت‌های رژیم صهیونیستی چراکه این رژیم و همپیمانانش از قبل انقلاب تمام توان خود را به‌کار گرفته اند تا اسلام را نابود کنند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با استنباط صحیح از دین توانست رفتاری را در سراسر جهان رقم بزند تا هرساله مردم آزادی خواه دنیا برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین به‌پا خیزند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه رسالت تمامی انبیا و اهل بیت حکومت کردن تمدن اسلامی بوده است، تصریح کرد: نفی طاغوت یکی از ویژگی‌های اصلی ادیان الهی است که در طول تاریخ مبارزاتی پیامبران، امامان و بنیانگذار انقلاب اسلامی لحاظ شده است و آن‌ها در ابتدا به دنبال سرنگون کردن طاغوتیان و مستکبران بودند؛ امام راحل هم توانست نفی طاغوت را به یک رفتار اجتماعی تبدیل کند تا در یک مناسبت جمعیتی عظیم برای این موضوع تشکیل شوند که همان تقویت جبهه سازی برای نفی طاغوت است.

سادات کرمی یادآور شد: عقل بشری جدا از بحث شرعی و دینی، رفتارهای خوب و بد را تشخیص می‌دهد و همین امر موجب شده تا تمامی مردم دنیا با هر دینی علیه رژیم صهیونیستی، آل سعود و دستگاه استکباری آمریکا باشد چراکه به خوبی اقدامات زشت و فاجعه آمیز این کشورها را درک می‌کنند.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف راهپیمایی روز قدس جلوگیری از ترویج رفتار ظالمانه اسرائیل غاصب و کشورهایی است که به دنبال اینگونه اقدامات هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران خاطرنشان کرد: طرح معامله قرن باتوجه به فشار شدیدی که دنیا علیه رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده و کانون اصلی آن نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره) بوده، به دنبال مقابله با این فشارها و افزایش اعتبار اسرائیل غاصب و مشروعیت بخشی به این نطفه نامشروع آمریکایی‌ها است.

سادات کرمی با بیان اینکه طرح معامله قرن هیچ موفقیتی را در پی ندارد، تصریح کرد: به دلیل شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی از جریان مقاومت، عدم پشتیبانی مناسب آمریکایی‌ها از اسرائیل به دلیل مشکلات شدید اقتصادی و اخلاقی که خودشان با آن درگیر هستند و همچنین افزایش قدرت نظامی و منطقه‌ای جمهوری اسلامی و محور مقاومت طرح معامله قرن سرانجامی نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا