برگزاری برنامه‌های متنوع برای قدردانی از تلاش خبرنگاران فریدونکناری

به گزارش بصیرنیوز، محمدرضا احمدی با اشاره به برنامه‌های هفته رسانه و گرامیداشت روز خبرنگار در فریدونکنار اظهار کرد: امسال برنامه‌های خوبی برای هفته رسانه و قدردانی از زحمات خبرنگاران درنظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: از اردیبهشت ماه سال جاری برای برنامه‌ریزی هفته رسانه جلساتی با فرماندار برگزار و قرار شد تا ستادی برای اجرای برنامه‌های این هفته در شهرستان تشکیل شود.

مسئول نمایندگی خانه مطبوعات فریدونکنار تصریح کرد: در سال‌های گذشته فقط روز ۱۷ مرداد طی یک نشست خبری با دعوت از خبرنگاران جلسه‌ای برگزار می‌شد و در پایان این جلسه تقدیر مختصری صورت می‌گرفت اما امسال با پیگیری‌های صورت گرفته، هفته رسانه و خبرنگار در فریدونکنار رقم می‌خورد.

احمدی با اشاره به اینکه ستاد گرامی‌داشت هفته رسانه در فریدونکنار تشکیل شده است، گفت: حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهید ربیع نتاج، برگزاری مسابقه ورزشی برای اصحاب رسانه، اردوی یک روزه تفریحی، برگزاری نمایشگاه آثار خبرنگاران، اهدای خون توسط خبرنگاران، دیدار با پیشکسوت عرصه خبرنگاری و همایش تجلیل از خبرنگاران از برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته رسانه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این برنامه‌ها از روز یکشنبه ۱۳ مرداد به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا