اعضای هیات رئیسه مجمع بسیجیان فریدونکنار انتخاب شدند/ مجمع بسیج به‌دنبال شناسایی و رفع مشکلات است

به گزارش بصیرنیوز، نخستین نشست مجمع بسیجیان شهرستان فریدونکنار در سال ۹۸ با حضور فرمانده ناحیه فریدونکنار، جانشین ناحیه و جمعی از نخبگان بسیجی در دانشگاه پردیسان برگزار شد.

علی محسنی در این نشست اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند “بسیج حلال مشکلات کشور است” به دنبال اجرای فرمایشات و انتظارات رهبری و همچنین استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی سطح شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه فریدونکنار دارای ۷ گروه در مجمع بسیجیان است، خاطرنشان کرد: اقتصاد و زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی، حقوقی، قضایی و امنیتی، آموزش تحقیقات و فناوری، مدیریت و حکمرانی، رسانه و فضای مجازی از گروه‌های هفت‌گانه مجمع بسیجیان است که به عنوان رکن اصلی مجامع را تشکیل می‌دهند و وظیفه محتوایی را بر عهده دارند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: مجمع بسیجیان به دنبال چهار هدف کارآمدی دستگاه نظام، مطالبه‌گری، تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و گفتمان‌سازی امامین است.

محسنی تاکید کرد: احصا راهکارهای علمی و عملی برای رفع مسائل و نیازهای اساسی کشور و انقلاب و کمک به سیر تکاملی انقلاب اسلامی ماموریت ما است که متمرکز به تکمیل مراحل پنجگانه انقلاب است.

وی افزود: رویکرد مجمع درحال حاضر پژوهشی است و گروه‌ها باید برای ورود به یک موضوع اسناد بالادستی، گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی نظام و اولویت‌های مقام معظم رهبری را مدنظر داشته باشند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار یادآور شد: ارائه راه حل‌های تخصصی، امیدبخشی در سطح جامعه، اعلام مواضع و مطالبه‌گری، پیشبرندگی و پیشروندگی انقلاب، کمک به دولت برای اجرای برنامه‌ها، استفاده از ظرفیت نخبگان جوان، رصد و پایش شهرستان از جمله انتظاراتی است که در گروه‌های مجمع باید لحاظ شود.

محسنی اظهار کرد: شناسایی مشکلات فقط نباید مدنظر باشد بلکه باید به دنبال برطرف کردن مسائل اولویت‌دار باشیم.

به گزارش بصیرنیوز، در پایان این نشست، انتخابات هیات رئیسه مجمع برگزار شد که سیدعلی محمدی به عنوان رئیس، مهدی مهدیزاده نائب رئیس و کریم طالبی به عنوان ناظر انتخاب شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا