برخی فسادها از نقض قوانین نظام بانکی است

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز جمعه فریدونکنار اظهار کرد: نظام بانکی نیاز به اصلاح دارد و فسادی که وجود دارد باید با آن مبارزه کرد که برخی از این فسادها مربوط به قوانین بانکی است و لازم است مسئولان مربوطه اقداماتی را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از چیزهایی که به رونق تولید صدمه می‌زند واردات بی رویه است اگر در یک بخشی توان تولید و نیاز مبرم بود مانعی برای واردات نداریم اما زمانی که کالاهایی مانند کفش و لباس در داخل قدرت تولید دارد نباید از دیگر کشورها وارد کرد.

امام جمعه فریدونکنار بر لزوم همبستگی و وحدت بین اقشار مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: متاسفانه هر از چندگاهی اتفاقاتی در سطح جامعه رخ می‌دهد که ناپسند است و این امر درحالی صورت می‌گیرد که مقام معظم رهبری بر لزوم وحدت تاکید دارند.

جلالی تصریح کرد: دشمنان درحال تلاش هستند تا بین ما تفرقه بیاندازند و ارکان نظام را با هم درگیر کنند که نباید ما در زمین دشمن بازی کنیم.

وی یادآور شد: در هفته گذشته ۱۰ پهباد یمنی توانستند تاسیسات نفتی عربستان را مورد هدف قرار دهند که این رویداد پیام مهمی دارد که دشمنان پیام را دریافت کردند و به دنبال میانجی‌گری هستند؛ پیام این حمله این است که آل سعود باید بداند که در تمامی نقاط در دسترس جبهه مقاومت است.

امام جمعه فریدونکنار افزود: بنابر نظرسنجی صورت گرفته ۶۲ درصد مردم آمریکا ۶۲ با ترامپ مخالفند و البته بسیاری از کشورها هم با سیاست‌های آمریکا مخالفت می‌کنند که نشان از افول ابهت این کشور است.

جلالی اظهار کرد: پیروزی‌هایی مانند توقیف نفتکش انگلیس و آزادی نفتکش ایرانی نشان از عزت کشور و ملت ایران است و همچنین قدرت کشورهای استکباری به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا