۱۰۰ درصد اعضای نظام پزشکی فریدونکنار دارای کارت‌خوان هستند

به گزارش بصیرنیوز، علیرضا محمودی رئیس هیات مدیره نظام پزشکی فریدونکنار در همایش سالانه جامعه پزشکی این شهرستان با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در یک سال گذشته اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی فریدونکنار در زمینه آموزش عموم و عام المنفعه، آموزش و غربالگری سرطان پستان زنان را با حضور اساتید دانشگاه تهران انجام داده و همچنین با همکاری فرمانداری در فعالیت‌های خیرخواهانه و کمک به سیل زدگان مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال جمع‌آوری و اهدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: با کمک آموزش و پرورش ۲۰۰ بسته نوشت‌افزار از سوی پزشکان برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه و به عنوان هدیه تقدیم شد.

رئیس نظام پزشکی فریدونکنار با اشاره به چالش‌های حوزه پزشکی گفت: متاسفانه بحث‌هایی در زمینه کارتخوان مطب‌های پزشکی در فضای مجازی منتشر می‌شود که به هیچ عنوان با واقعیت سنخیت ندارد و در فریدونکنار به صورت ۱۰۰ درصدی در بین اعضای نظام پزشکی کارت‌خوان موجود است.

محمودی افزود: پزشکان هیچ مشکلی با ثبت دستگاه کارتخوان در اداره مالیاتی ندارند و انتظار می‌رود آپارتاید صنفی وجود نداشته باشد و تمامی اصناف دستگاه‌های کارتخوان خود را به ثبت مالیات برسانند.

وی با اشاره به طرح دوفوریتی مجلس شورای اسلامی برای افزایش ظرفیت پزشکان خاطرنشان کرد: پزشکان با طرح افزایش ظرفیت پزشکی مخالف نیستند اما این امر باید با کار کارشناسی انجام گیرد چراکه هم‌اکنون ظرفیت دانشگاه‌های کشور تکمیل است و بیش از این نمی‌توان در گروه‌های پزشکی پذیرش کرد.

رئیس نظام پزشکی فریدونکنار با بیان اینکه جامعه پزشکی در بسیاری از شهرستان‌ها جامعه بیکار است تصریح کرد: در سیستم استخدامی ورود جامعه پزشکی کار بسیار سختی است که انتظار داریم این طرح از فوریت خارج شود و با کار کارشناسی و علمی نسبت به افزایش ظرفیت پزشکان اقدام شود تا شاهد اعتلای سطح سلامت باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا