مسئولان قائل به خون شهدا باشند/ جریان معتقد به ولایت از هیچ کاری فروگذاری نمی‌کند

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی در سی و دومین یادواره شهدای سرداران و ۳۵۰ شهید فریدونکنار با اشاره به بیانات امام راحل که فرموده بودند “انقلاب ما برگرفته از انقلاب سیدالشهدا است” اظهار کرد: باتوجه به بیانات بنیانگذار انقلاب، تمام ارکان آن انقلاب باید در انقلاب اسلامی ایران باشد.

وی با اشاره به اینکه تمام شهدا بر اساس آرمان‌های سیدالشهدا(ع) حرکت کردند خاطرنشان کرد: شهدا دست از دلبستگی‌های دنیایی کشیدند و در امتداد عاشورا حرکت کردند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: در بیانات امام حسین(ع) سند چشم‌انداز توسعه‌ای ترسیم شده و تمام این شهدا بر اساس این سند چشم‌انداز حرکت کردند که در نهایت به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

مومنی با بیان اینکه در قران از شهدا به عنوان افرادی زنده که در نزد خدای خود روزی می‌خورند یاد شده است گفت: یکی از موضوعاتی که نشان دهنده آن است که شهدا زنده هستند، برگشتن هر از چندگاه استخوان‌های شهدا است که می‌خواهد انسان‌های غافل را بیدار کند.

وی تاکید کرد: افرادی که مسئولیت گرفتند و کار به آن‌ها سپرده شده است باید بدانند که پا در کدام مسیر می‌گذارند و قائل به خون شهدا باشند چراکه برای این صندلی‌هایی که هم اکنون روی آن نشسته‌اند خون‌ها ریخته شده است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه سند چشم‌انداز حسینی باید متجلی باشد که مهمترین آن معتقد به ولایت بودن است، یادآور شد: کسی که معتقد به جریان ولایت باشد از هیچ کاری فروگذاری نمی‌کند و فقط اسم و ادعای معتقد بودن به ولایت را یدک نمی‌کشد.

مومنی با اشاره به اینکه مسئولان باید در برابر شهدا جوابگو باشند افزود: مدعیان معتقد به ولایت چرا امر ولایت را زیر پا می‌گذارند و خون به دل ولایت می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا