پلمپ بیش از ۲۰ واحد دامی از ابتدای سال تاکنون در بابلسر و فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، مهدی کریم‌پور در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: یکی از واحدهای زنده فروشی در بابلسر با همکاری اداره آگاهی به علت عرضه مرغ زنده و کشتار با حجم وسیع و همچنین یکی از واحدهای کبابی در فریدونکنار به علت استفاده از گوشت‌های فاسد که از قبل به آن تذکر داده شده بود پلمپ شدند.

وی خاطرنشان کرد: واحد زنده فروشی بابلسر دیگر اجازه فعالیت نخواهد داشت که درصورت مشاهده فعالیت مجدد پلمپ و به دادگاه معرفی می‌شود و واحد کبابی در فریدونکنار با گذراندن مدت پلمپ و ارائه تعهد محضری می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

رئیس اداره دامپزشکی بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: در این دو شهرستان ۷ خط سیر از سوی اداره دامپزشکی مشخص شده است که به صورت روزانه به همراه کارشناسان در مسیرهای مشخص حرکت می‌کنند و واحدهایی از قبیل رستوران، قصابی، جگرگی، کبابی، مرغ فروشی و هرگونه واحدی که به دامپزشکی مرتبط باشد را مورد بازرسی و نظارت قرار می‌دهند.

کریم‌پور یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۰ مورد از واحدهای متخلف در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار پلمپ شدند که البته قبل از پلمپ مراحل تعهد انجام می‌گیرد که در گام اول تذکر سپس تذکر کتبی، در مرحله بعدی اخذ تعهد محضری که اگر تمامی این موارد نتیجه نداد اقدام به پلمپ و احیانا معرفی به دادگاه می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا