امروز : جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸
تاریخ : ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۱:۲۰ ذخیره فایل ارسال به دوستان
رئیس اداره پست فریدونکنار خبر داد

افزایش واردات و صادرات مرسوله پستی در فریدونکنار

رئیس اداره پست فریدونکنار از افزایش واردات و صادرات مرسوله پستی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بصیرنیوز، حامد قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: صدور مرسولات پستی فریدونکنار در سال ۹۷ – ۹۸ نسبت به سال ۹۶ با رشد ۱۵ درصدی همراه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: رونمایی از تمبر درنای فریدونکنار، نصب پلاک‌های منازل در سطح شهر و روستاها و انعقاد قرارداد با اداره ثبت اسناد برای صدور اسناد تک‌برگی برای جلوگیری از تردد غیرضروری شهروندان بین ادارات و افزایش سلامت اداری از مهمترین عملکردهای اداره پست بوده است.

رئیس اداره پست فریدونکنار تصریح کرد: ارسال مرسوله به تمام کشورهای دنیا، ارتباط با فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کارهای دانش بنیان برای ارسال کالا به درب منازل شهروندان از جمله خدمات به شهروندان است.

قاسم‌زاده یادآور شد: باتوجه به تحریم‌ها و مسائل اقتصادی شاهد کاهش ترافیک پستی هستیم چراکه قدرت خرید مردم کمتر شده و این موضوع در خریدهای اینترنتی بسیار چشم‌گیر است.

وی افزود: اداره پست فریدونکنار از نظر کیفی در خدمات‌دهی و عملکرد در بین شهرستان‌های رده بالای استان بر مبنای ارزیابی‌های صورت گرفته قرار دارد.

رئیس اداره پست فریدونکنار ادامه داد: امسال نسبت به سال قبل در واردات مرسولات پستی به فریدونکنار شاهد رشد چهار درصدی بوده‌ایم که این مرسولات شامل نامه، گذرنامه، اسناد، کالا و غیره است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه در این روزها شاهد هیچگونه نامه‌های شخصی نیستیم، گفت: تمامی نامه‌ها درحال حاضر مربوط به مکاتبات اداری و اسنادی می‌شود و با وجود ابزارهای ارتباطی بسیار در این روزها، دیگر هویت نامه‌های دوران گذشته از بین رفته است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین کالاهای وارده و صادره در فریدونکنار مربوط به برنج می‌شود.

رئیس اداره پست فریدونکنار تصریح کرد: تعرفه‌های پست بر اساس مجوز سازمان تنظیم مقررات در سال ۹۸ با افزایش رو به رو شده که این افزایش بیشتر مربوط به مرسولات خارج از کشور و بخش توزیع امانات به میزان ۲۵ درصد است که البته در سایر خدمات پستی اعم از سفارشی و پستی افزایش تعرفه را نداشته‌ایم.

قاسم‌زاده اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در توزیع کارت سوخت هیچ مشکلی وجود ندارد و تماس تلفنی، حضور در درب منازل و ارائه راهنمایی صورت می‌گیرد.

وی گفت: از ابتدای سال صدور و تحویل کارت ملی هوشمند به اداره ثبت احوال سپرده شد و بنابر آمار داده شده حدود ۹۷ درصد از شهروندان فریدونکناری واجد شرایط کارت‌های هوشمند ملی خود را دریافت کرده‌اند.

 

ارسال دیدگاه

 

photo_2016-05-31_13-37-56

photo_2016-06-02_15-16-08

photo_2016-06-02_15-16-04

1

gorban-1

news