جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب پیروز نبرد اراده‌ها می‌شود

به گزارش بصیرنیوز، حجت‌الاسلام روح‌الله ترابی‌نسب در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح فریدونکنار که در نخستین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: رفتارها بر اساس نیازها شکل می‌گیرند و البته شهدا جنس نیازشان با همه فرق داشت که شاید تاکنون هم بسیاری از افراد به آن پی نبرده باشند.

وی خاطرنشان کرد: هر فردی که در هر مسئولیتی است باید نسبت به کار خود حساسیت داشته و به آرمان های این انقلاب و خون شهیدان پایبند باشد.

ترابی‌نسب با اشاره به اینکه جنگ‌های متفاوتی در دنیا رخ داده است تصریح کرد: نسل اول جنگ، جنگ سلاح سرد و شمشیر و نیزه بوده، در نسل بعد جنگ شاهد سلاح گرم و تفنگ و تانک بودیم، نسل سوم جنگ، نسل سلاح کشتار جمعی، نسل چهارم جنگ، جنگ نیابتی و موشک‌های از راه دور است و در این نسل‌ها هرچه که سلاح‌های پیشرفته آمد جنگ وسعت گرفت و هر فرد و کشوری که سلاح و عده بیشتری داشت برتر بود.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه در نسل پنجم جنگ قرار داریم گفت: نسل پنجم جنگ، جنگ اراده‌ها است و هر کشوری که عزم و اراده قوی‌تری داشته باشد پیروز است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در ۵ هزار سال، تمامی این پنج نسل جنگ را به جمهوری اسلامی تحمیل کرده است یادآور شد: درحالی که ما در دفاع مقدس با بیش از ۷۰ کشور دنیا جنگیدیم و پیروز شدیم اما پس از جنگ تحمیلی جنگ‌های زیادی علیه ما ترتیب داده شد که در تمام آن سربلند بیرون آمدیم چراکه اراده قوی‌تر داشتیم.

ترابی‌نسب اذعان کرد: اگر نگاهی به وصیت نامه‌های شهدا بیاندازیم نقطه عطف تمامی این وصیت نامه‌ها تبعیت از ولایت است و این روزها می‌بینیم که جریان مقاومت در سراسر دنیا با گوش به فرمان بودن از رهبر انقلاب اسلامی ایران توانستند در مقابل بزرگترین قدرت های نظامی دنیا بایستند و مقابله به مثل کنند.

این رزمنده مدافع حرم شکار عبدالمالک ریگی و متجاوزان آمریکایی و انگلیسی را را از بزرگترین شکارهای دلاورمردان نظامی برشمرد و اظهار کرد: این افتخارآفرینی‌ها ناشی از عزم و اراده قوی است.

وی خاطرنشان کرد: نبرد عزم و اراده‌ها همچنان ادامه دارد که باید در پروژه انقلاب اسلامی ایران سربلند باشیم تا در پروسه مهدویت پیروز شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا