دوقطبی‌سازی جامعه به “سازش یا جنگ” راهبرد همیشگی جریان نفاق

به گزارش بصیرنیوز، سیدامیر سادات‌کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تنها جریانی که در جامعه اسلامی و در حرکتی همچون حرکت امام حسین(ع) که با هدف نفی و نابودی طاغوت و دشمن جنایتکار و فاسد وقت با علم به سخنرانی‌های مکرر این امام در علت قیام خود تشکیک ایجاد می‌کند جریان نفاق است.

وی با اشاره به اینکه جریان نفاق در انقلاب اسلامی هم وجود دارد، خاطرنشان کرد: درحالی که امام خمینی(ره) در سخنرانی‌های متعدد به فلسفه قیام این انقلاب علیه طاغوت جهانی می‌پردازند و همچنین تمامی خباثت‌ها، جنایت‌ها و تحریم‌های جبهه دشمن، در مواجهه با جبهه انقلاب اسلامی مشهود است اما این جریان بازهم بر کوس تعامل و سازش می‌کوبد و منطق و تدبیر و عقلانیت را در ارزشمدار و دین‌مدار نبودن تصمیم‌ها و رفتارهای سیاسی می‌داند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با بیان اینکه جریان نفاق حاضر است تا شرف و غیرت یک ملت را نیز به رای بگذارد، تصریح کرد: این جریان مدام تلاش می‌کند تا افکارعمومی را از مطالبه کم‌کاری‌ها، ناکارآمدی‌ها و ضعف در مدیریت خود، به قرار گرفتن در دوقطبی دروغین انقلابی بودن یا مرفه بودن، تبری از دشمن داشتن یا منافع خویش را حفظ کردن، حراست از ناموس یا حفاظت از جان و در حقیقت موضوع، دوقطبی “سازش یا جنگ” دعوت کند.

سادات‌کرمی یادآور شد: بنی‌صدر مصداق خوبی برای این روش منافقانه بود که امروز سرنوشتش دست‌مایه عبرت نسل‌های بعد انقلاب شده است.

وی تاکید کرد: البته بزرگترین اشتباه محاسباتی این جریان، عدم شناخت درست ملت ایران است که در ۴۰ سال گذشته در هر زمینه‌ای که نیاز به اظهارنظر و حضور بود، با حضور و رای حداکثری مشی انقلاب اسلامی که برگرفته از افکار و رفتار حسین(ع) است را انتخاب نموده و به دشمنان این ملت و انقلاب ثابت کرده که همچنان ارزشهای اسلام و انقلاب است که در اندیشه و عمل این ملت به‌عنوان شاخص قلمداد می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران در پایان گفت: امیدواریم که نصیحت و تذکرات رهبر معظم انقلاب و جریان انقلابی در برخی مسئولین کارگر افتد تا خدای ناکرده در آینده شاهد قرار گرفتن اسامی افراد دیگری از مسئولین این کشور در کنار افرادی همچون بنی صدر نباشیم.‌

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا