کمک ۱۵۰ میلیون تومانی خیران فریدونکناری به محرومان

به گزارش بصیرنیوز، مهدی آزادی کناری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تعداد خادمیاران فریدونکنار ۴۰۷ نفر بوده که ۳۰۰ نفر از این خادمیاران فعال سازماندهی شده و تعداد ۲۳ کانون محله‌ای و ۲۹ کانون موضوعی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۲ نفر از خادمیاران گروه جهادی در تاریخ ۲۷ فروردین ماه امسال به مدت دو روز به منطقه سیل زده آق‌قلا اعزام شدند که با استقرار در روستای سقر به سیل‌زدگان کمک‌هایی از جمله اهدای کارت هدیه، توزیع بسته‌های نمک و نبات و همچنین دلجویی و امدادرسانی از آن‌ها را داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی فریدونکنار تصریح کرد: در زمینه کمک به محرومان اهدای پتو، البسه، زیرانداز، آب‌معدنی برای مناطق سیل‌زده در شهرستان سیمرغ به ارزش ریالی۳۰ میلیون ریال و همچنین اعزام ۱۳ کاروان مهر درخشان رضوی به زائر شهر مشهد مقدس در قالب کاروان ۴۵ نفری و مساعدت ۳۰ میلیون ریالی توسط خیرین انجام گرفت.

وی افزود: ۲۶۲ کیسه برنج ۵ کیلویی به ارزش ۲۲ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان در قالب گروه جهادی ۶ نفره توسط خادمیاران بین محرومان روستاهای اطراف شهرستان آق‌قلا توزیع شد و همچنین ۳۶ کارت هدیه نذورات ۵۰ هزار تومانی، ۴۵ بسته گوشت (یک ونیم کیلویی) در قالب ذبح گوسفند به مبلغ ۶۰ میلیون ریال توسط کانون محله‌ای انجام گرفت.

آزادی با بیان اینکه ۲۱ بسته گوشت یک و نیم کیلویی با ذبح دو رأس گوسفند در قالب طرح عقیقه بین محرومان توزیع شد، گفت: در مدت هفت ماه نخست سال ۹۸ مبلغ ۱۵۰میلیون تومان توسط خیرین و کانون‌های محله‌ای به محرومان کمک صورت گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی فریدونکنار یادآور شد: فروشگاه خیریه رضوی به صورت دائم در محل دفتر کانون مرکزی با هدف اشتغال زایی و عرضه محصولات سنتی،بومی و محله ای افتتاح و آغاز به‌کار کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا