بسیج از یادگاران امام خمینی(ره) و مولود انقلاب است/ مسئولان تمهیدات لازم را برای مراسم روز بسیج اتخاذ کنند

به گزارش بصیرنیوز، جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج فریدونکنار با حضور مسئولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علی محسنی در این جلسه اظهار کرد: امسال چهلمین سال تشکیل بسیج است که به فرموده مقام معظم رهبری “هرکسی در دل خود بسیجی باشد به عنوان یک بسیجی است” و بنابراین همه ما باید خود را یک بسیجی بدانیم و در مسیر آن حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج مولود انقلاب است خاطرنشان کرد: امام راحل در ۵ آذر سال ۵۸ با بصیرتی مثال‌زدنی دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند و امروز به حول قوه الهی شاهد دستاوردهای ارزنده آن هستیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: شروع برنامه‌های هفته بسیج از تاریخ ۳۰ آبان ماه با شعار “بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت” است.

محسنی افزود: تعداد ۴۵۰ برنامه با ۳۷ عنوان در رده‌های مختلف بسیج به مناسبت این هفته در فریدونکنار برگزار می‌شود و انتظار داریم هر اداره یک بنر برای فضاسازی نصب کند و همچنین شهرداری نسبت به فضاسازی شهری اقدام کند.

وی یادآور شد: مراسم روز ۵ آذر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود که نیاز است آموزش و پرورش برای حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان و همچنین نیروی انتظامی برای تامین امنیت تمهیدات لازم را درنظر بگیرند.

محمدمهدی نصیری در ابتدای این جلسه اظهار کرد: بسیج یکی از یادگاران بسیار گرانقدر امام خمینی(ره) و به معنای جمع‌آوری امکانات، استعدادها و نیرو برای مقابله است.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: باتوجه به موقعیت ژئوپولیتکی کشور ایران که همیشه در معرض تهاجم بود، از روزگاران قبل فکر پدآفندی ایجاد شده که بسیج با سازماندهی توانست این امر را تقویت کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا