درخواست پرسپولیسی‌ها برای جدایی ۳ بازیکن استقلالی از این تیم!

سرانجام روز گذشته اعتصاب بازیکنان پرسپولیس شکست و آنها نه تنها تمرین کردند، بلکه با هواداران خشمگین شان هم آشتی کردند تا شرایط به سمت عادی شدن در این باشگاه پیش برود. اما با این وجود بسیاری از هواداران پرسپولیس همچنان روی برخی از بازیکنان این تیم موضع دارند و آنها را متهم به استقلالی بودن می کنند.

در همین راستا در فضای مجازی کمپین هایی بین هواداران این تیم به راه افتاده مبنی بر نخواستن بازیکنان استقلالی. هواداران پرسپولیس با توجه به یکسری مستنداتی که در دست است و در فضای مجازی هم به شدت به چشم می خورد، محسن مسلمان، علیرضا بیرانوند و محمد انصاری را بازیکنانی با رگ و ریشه استقلالی می دانند و خواهان جدایی آنها از تیم شان شده اند. البته در این کمپین ها پرسپولیسی ها پای رامین رضاییان را هم وسط کشیده اند و او را هم جزو بازیکنانی حساب کرده اند که رگ و ریشه استقلالی داشته ولی بر حسب شرایط به تیم پرسپولیس پیوسته است.

ناکفته نماند که این موضوع ریشه ای تاریخی دارد و خیلی از بزرگان دو باشگاه به تعلق خاطشان به پیراهن رقیب منتصب هستند.از منصوریان و فرهاد مجیدی گرفته تا حمید استیلی و مرتضی فنونی زاده.از این رو همین هواردان پرسپولیس بسیاری از بازیکنان استقلال را پرسپولیسی اصیل می دانند.نفراتی مثل روزبه چشمی،کنعانی زادگان،بهنام برزای و ….!/ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا