صعود استقلال مهم است نه صدرنشینی / بازی با سپاهان حساس ترین بازی هفته است

رضا حسن زاده در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: «بازی که استقلال در مشهد مقابل پدیده انجام داد یکی از بازی های خوب این فصل این تیم بود. به خصوص در نیمه دوم که تیم شجاعانه و جسورانه بازی کرد و پیروزی در این بازی مزد شجاعت تیم استقلال بود که به آن رسید.»

وی در خصوص گلی که آبی پوشان روی اشتباه رحمتی در نیمه اول خوردند گفت: «آن گل تنها یک حادثه بود و نباید به رحمتی خرده گرفت. بزرگترین دروازه بان های دنیا هم بعضا از این دست اشتباهات می کنند و گل های بد می خورند. این اتفاق برای هر دروازه بانی می تواند پیش بیاید و نباید رحمتی را بابت آن گل سرزنش کرد.»

پیشکسوت تیم استقلال ادامه داد: «دیدار با سپاهان حساسیت بالایی دارد. سپاهانی ها به دنبال تثبیت جایگاه خود در رده چهارم هستند تا بلکه در صورت قهرمانی تراکتور در جام حذفی بتوانند به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برسند. به نظر من این بازی حساس ترین بازی هفته است و هر دو تیم برای پیروزی در این بازی انگیزه های بالایی دارند.»

وی افزود: «سپاهان بعد از حضور کرانچار رنگ و بوی مدعی به خود گرفته و این بازی نه برای استقلال بازی ساده ای خواهد بود و نه برای سپاهان.»

بازیکن و مربی سابق آبی پوشان در ادامه با اشاره به بازی آسیایی پیش روی تیم سابقش چنین گفت: «امیدوارم استقلالی ها کار صعود را تمام شده ندانند و مقابل التعاون با همه قوا به میدان بروند و به کمتر از پیروزی در این بازی رضایت ندهند. به دنبال این نباشند که از آن بازی یک مساوی بگیرند. برای مساوی به میدان رفتن در آن بازی می تواند نوعی خودزنی باشد. استقلال یک بار این تیم را سه بر صفر برده و باز هم می تواند این نتیجه را تکرار کند.»

حسن زاده خاطرنشان ساخت: «صعود کردن از این مرحله مهم است نه صعود به عنوان سرگروه یا تیم دوم گروه. در مرحله بعدی مسابقات همه تیم ها سخت هستند. چه تیمی که به عنوان سرگروه به مرحله بعدی برسد و چه تیمی که به عنوان تیم دوم گروه صعود کرده باشد.»/ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا