بصیرنیوز گزارش می‌دهد؛

تخلف ستاد روحانی در فریدونکنار یا چشم‌پوشی پلیس راهور از یک بی‌قانونی بزرگ؟

بصیر، در حالی که ستاد انتخاباتی رئیس جمهور دولت تدبیر و امید حسن روحانی در فریدونکنار در حال دایر شدن است، یک تخلف بزرگ در ایجاد آن به وقوع پیوست که مجریان قانون و یا پلیس راهور باید نسبت به آن پاسخگو باشند.
به گزارش بصیرنیوز، در برپایی این ستاد تبلیغاتی، یک دستگاه خودرو نیسان که تجهیزات مورد نیاز این ستاد در آن قرار داشت بدون پلاک در مقابل این دفتر، پارک شده بود.
شنیده‌ها از آن حکایت می‌کند که این دستگاه نیسان بدون پلاک متعلق به شهرداری فریدونکنار است که بر اساس قانون استفاده از امکانات شهرداری‌ها و دولت برای کاندیداها تخلف محسوب می‌شود.
نکته بعدی این است که اگر این دستگاه نیسان یک خودروی شخصی باشد، چرا باید بدون پلاک در شهر بتواند رفت آمد کند در حالیکه عبور و مرور یک وسیله نقلیه به طور قطع باید با پلاک صورت بگیرد.
به گزارش بصیرنیوز، این تنها تخلف انتخاباتی در فریدونکنار نیست و مسئولان اجرایی انتخابات در این شهرستان، نشان دادند که به آسانی می‌توانند چشمان خود را بر روی تخلفات انتخاباتی در هر زمینه‌ای ببندند در حالیکه برخی از اعضای هیئت اجرایی بارها به مسئولان بالادستی این نکات را متذکر شده بودند.
حال باید منتظر ماند و دید که رئیس هیئت اجرایی و پلیس راهور نسبت به این تخلف بزرگ چه واکنشی نشان خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا