قراردادم با تراکتورسازی مشروط است اما خودم دوست دارم بمانم

تیم تراکتورسازی هفته گذشته شکست بدموقعی را مقابل سپاهان متحمل شد و حالا فردا در آخرین بازی لیگ برتری به مصاف نفت می رود تا آخرین شانس خود برای کسب عنوان نایب قهرمانی را امتحان کند. تراکتوری ها در ماه های گذشته حاشیه های زیادی را پشت سر گذاشتند و حالا پیش بینی می شود برای سال بعد این تیم مشکلات بیشتری نیز داشته باشد.

مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازی در گفت و گو درباره شرایط کنونی تیمش، دیدار با نفت تهران، موضوع تمدید قرارداد بازیکنان و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

مشکلات از جام لیگ دورمان کرد

فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. ما امسال برای رسیدن به هردو جام تلاش مان را آغاز کردیم اما هرچه جلو رفتیم و به خصوص از نیم فصل مشکلاتی برایمان پیش آمد که ما را از جام قهرمانی لیگ برتر دور کرد. واقعا مشکلاتی که بعد از محرومیت فیفا برایمان ایجاد شد، بسیار دردسرساز بود.

از قلعه نویی باید تشکر کنیم

ما واقعا با کمبود بازیکن مواجه بودیم. وقتی بازیکن نداریم و دست کادرفنی بسته است، نمی شود انتظار زیادی داشت. باید از کادرفنی و به خصوص امیر قلعه نویی تشکر کنیم که ایستاد و مبارزه کرد و با همین شرایط تیم را جلو برد.

دو بازی دشوار با نفت تهران

با تمام مشکلاتی که داریم باید بتوانیم در دو بازی پایانی فصل به برتری برسیم؛ دو بازی سخت با نفت تهران داریم که باید برای نایب قهرمانی لیگ و قهرمانی حذفی بجنگیم. امیدوارم در بازی فردا هواداران حمایت خوبی انجام دهند و بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم و انشاءالله استقلال هم امتیاز از دست بدهد تا نایب قهرمان شویم.

امیدوارم همه بازیکنان بمانند

مدیران باشگاه تراکتورسازی در چند ماه گذشته زحمات زیادی کشیده اند و امیدوارم همه بازیکنان کنونی حفظ شوند تا سال بعد شرایط از این بدتر نشود. اگر قرارداد بازیکنان تمدید شود، می توانیم شروعی مقتدرانه برای فصل آینده داشته باشیم.

تراکتور را تنها نمی گذارم

قرارداد من با تراکتورسازی مشروط به توافق مجدد است اما واقعا دوست دارم بمانم. من همیشه در شرایط خوب کنار تراکتورسازی بودم و اکنون نمی توانم در شرایط سخت تراکتورسازی را تنها بگذارم./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا