محمد نوری: برای فصل بعد تصمیم نگرفته‌ام

محمد نوری که در این فصل توانسته نقش تاثیرگذاری در تراکتورسازی به جا بگذارد، امیدوار است دو بازی پایانی این تیم به سود سرخپوشان تبریزی رقم خورده تا موفق شوند خاطره خوبی در فصل تلخ تراکتورسازی شکل دهند.

نوری در خصوص جدال با نفت تهران گفت: شرایط تیم خیلی خوب نیست ولی نسبت به هفته‌های گذشته بهتر است و بازیکنان بیشتری در اختیار داریم ولی هنوز چند بازیکن مثل ادینیو در شرایط آمادگی کامل نیستند و مشخص نیست بتوانند بازی کنند.

وی در مورد دیدار مقابل سپاهان گفت: شرایط بدی برای این بازی داشتیم و من و چند مهره دیگر نبودیم و بازی مهمی از دست دادیم و متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم ولی همه تمرکزمان روی بازی با نفت است که بتوانیم جبران مافات کرده و با کسب هر ۳ امتیاز مسابقه به رتبه دوم جدول برگردیم.

هافبک تراکتورسازی در ادامه افزود: بازی با نفت اصلاً بازی راحتی برای ما نیست. من با آقای دایی کار کردم و می‌دانم در مهم‌ترین بازی‌ها تا بی‌اهمیت‌ترین بازی‌ها برایش فقط برد مهم است و به هیچ وجه به مساوی و باخت فکر نمی‌کند برای همین اصلاً کار آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت ولی امیدوارم با یک نمایش خوب به ۳ امتیاز بازی برسیم.

نوری در مورد تکرار تقابل با نفت تهران در فینال جام حذفی عنوان کرد: در حال حاضر یک درصد هم به فینال جام حذفی فکر نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان روی آخرین هفته لیگ برتر است و پس از پایان این بازی به فکر فینال جام حذفی خواهیم بود.

وی در مورد آغاز مذاکرات باشگاه با بازیکنان اظهار داشت: همانطور که گفتم تمرکزم روی بازی با نفت است. تماس‌هایی با مدیر برنامه‌ام گرفته می‌شود ولی تا پایان فصل به این مسائل فکر نمی‌کنم. البته ماندن در تراکتورسازی آرزوی هر بازیکنی است و با توجه به شرایطی که برای باشگاه پیش آمده به تمدید قرارداد با بازیکنان نیاز دارد و مطمئنم بازیکنان معرفت می‌گذارند و تمدید می‌کنند. هواداران تراکتورسازی لایق بهترین اتفاقات هستند و از بد روزگار در این فصل اتفاقات تلخی برای ما رقم خورد که باعث شد از مسیر و هدفی که در نظر داشتیم دور شویم. با این حال به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان و همچنین قهرمانی جام حذفی هستیم تا حمایت آنها را جبران کنیم.

نوری در پایان گفت: در این فصل بازی‌ها را خوب شروع کردیم و پا به پای پرسپولیس جلو می‌رفتیم و حتی در چند مقطع صدرنشین شدیم. ولی اتفاقات عجیب و غریبی در نیم فصل دوم دست به دست هم داد که شرایط تیم را دگرگون کرد و از کورس قهرمانی عقب ماندیم ولی خدا را شکر که امکان نایب قهرمانی لیگ و قهرمانی حذفی را داریم و امیدوارم فصل در شرایط خوبی برایمان به پایان برسد./ر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا